FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Baby Claus
Text postat de Simona Dobrescu
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Liviu, mulțumesc; sărbători fericite și ție !

Vă ofer tuturor un râs de prunc fericit.


Photobucket - Video and Image Hosting

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-12-23 17:09:49
         
 
  Mi-ai adus aminte că vin sărbătorile. Că e vremea să lăsăm deoparte tristețile, să ne înseninăm frunțile.
Ca un surîs de prunc textul tău.
Nu știu dacă sunt eu în poză. Mai știi? :))

Sărbători fericite! Ție și tuturor!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-22 10:40:14
         
 
  Adelina, m-a amuzat mult ideea de a-mi boteza bebelușii. Recunosc că eu nu mă gândisem la asta. Interpretarea ta e bună; eu una sunt de acord cu ea :)

Dan, n-am idee ce faci tu cu mânuțele pe dedesubt, dar nu uita că dinspre dreapta ai o „stâng㔠în grumaz :)

Diana, bucuria cititorilor mei e și bucuria mea. Mulțumesc.

Elena, candoarea este întotdeauna pe lângă noi. Trebuie doar să știm s-o vedem.

Gina, mi-a plăcut și versiunea ta. Dacă m-aș fi gândit la asta, aș fi căutat o fotografie cu mai mulți „crăciunei”, și i-aș fi botezat pe fiecare.


Vă mulțumesc tuturor pentru trecere, vă doresc sărbători fericite și fie ca privirile voastre să reflecte, cât mai des, candoarea din ochii de copil !


 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-12-22 08:37:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  cu siguranta "baby-poemul" se doreste o nisa de lumina in retina cititorului, dragalas, de altfel

insa: la concurenta cu Adelina, refac platoul de filmare:

in optica mea, vizualizez asa:

primul bebe: CTA- "eu, nu doresc "capison" tuguiat, nu visez, nu cred in Oblio

bebe 2: ecsintescu virtual, lovit "de stanga" via CTA (intre noi fie vorba, el iubeste viata intre asternuturi)

bebe 3: (ups) Emanuel Cristescu- mereu intru' aplanarea conflictului, unghii roase prin gingii

bebe 4: "moaca de ardelean" Liviu Bordas, cel cu regulamentul "curtii de (la) Haga


goia


(Ganduri bune de sfarsit de an!)

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-12-22 01:25:04
         
 
  Simona, pe tine te felicit pentru seninul pe care ni-l așterni în suflete, iar pe mine mă laud că am intuit că poți trece de la versuri din zona existențialului la candoarea de lângă care nu am mai vrea să plecăm vreodată... Cu drag, Ingada.  
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2006-12-21 23:10:10
         
 
  Doamne Simona, ne-ai umplut sufletul si privirile de bucurie dupa cate observ, cu versurile-ti minunate si imaginea aceea dulce foc:)Votez cu drag si mii de stele trimit in gand momentan..:) Insa asa de tare m-au distrat comentariile de mai jos, incat ma intreb daca nu cumva cel de-al patrulea, numit simbolic.."Liviu", cumva numara clipele pana la Noul An ori calculeaza cate secunde mai are Dan ca s-o aduca la disperare pe Adelina(vadit nervoasa:) ca de Simona n-am grija, l-a placat strategic pe acesta c-o manuta rozalie in gat:)) Daca am gresit, sa-mi fie cu iertare, insa Adelina e nasa pruncilor..Va salut cu drag pe toti!  
Postat de catre Diana Luiza la data de 2006-12-21 21:04:19
         
 
  Simona, ai postat o vizuală care îți umple sufletul ! Vin și eu cu o stea, că tot nu ți-am dat niciuna până acum.

Adelina, cum ai ghicit ?
E adevarat și, daca esti atenta, mă fac mic la gândul că mă aflu în pielea goală între tine și Simona :))))
Oi fi eu rusinos, dar observi ca sunt singurul care n-are mainile la vedere !? :)))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-12-21 19:45:34
         
 
  Io mi-s cel de-al treilea, acela cu manutele in gurita...
Cu siguranta cel de-al patrulea, cel care socoteste pe degete este Liviu... o data, de doua ori, de trei ori...hmmm... sa uit? sau sa nu uit?
Al doilea nu poate fi decat Dan... greu si-a mai itit capul dintre asternuturile tacerii...
Si nu m-ar mira ca cel mai vioi si cu ochii cei mai deschisi catre viata sa fii tu Simona, femeie cu suflet de copil!

Craciun fericit alaturi de cei dragi! Tie Simona, celor din poza si tuturor! Un an nou rotund si implinit!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-12-21 17:59:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE