FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de BOGDAN GROZA
Alfa ºi Omega. Noapte ºi zi. Foc ºi apã. Spaþiu ºi timp.
Alfa. Orbul Homer îºi spune odiseea. Se lasã noaptea.
În jurul focului prometeic elenii se adunã în cerc. Sã-l asculte pe nefericitul aed.
Panta Rhei. Beta. Gamma. Delta.
Spaþiul se comprimã. Toatã Elada se întinde pe ºapte metri pãtraþi.
O clepsidrã uriaºã þine socoteala secundelor, minutelor, orelor… Cu chipul rãvãºit
Homer povesteºte. Despre cele vãzute. Despre cele nevãzute.
Troia în flãcãri. Atlantida sub ape. Ulise tânjind dupã Itaca.
Argonauþi amãgiþi de aflarea lânei de aur. Olimpul magic. Alb. Plin de mister.
Epsilon. Dzeta. Eta.
Afrodita lui nu mai este… Afroditele elenilor, amintiri dureroase. Dure…Roase…
Theta. Iota. Kappa.
E noapte deja. Luna lumineazã faþa neobositului trubadur. Homer e transfigurat.
Înflãcãrat. Filosofeazã. Despre oameni ºi zei. Despre forþa imuabilã a gândului
ºi slãbiciunea sublimã a inimii. Despre nimicul care cuprinde totul.
Si despre totul care umple nimicul.
Lambda. Mu. Nu. Xi.
Elenii adorm. Zeii adorm. Athena adoarme. Universul adoarme. Numai Homer e treaz.
ºi singur. Înfiorãtor de singur. Prin clepsidra crãpatã marathonul timpului e de neoprit.
Ploaie. Tunete. Fulgere. Focul stins de apã. Întunericul stãpân peste luminã. Bufniþele þipã.
Lugubru. Ameninþãtor. A moarte.
Neantul îºi deschide porþile. Omicron. Pi. Rho.
Cerul îºi deschide porþile. Sigma. Tau. Upsilon.
Prometeu înlãnþuit. Icar prãbuºit. Colosul din Rodhos dãrâmat. Troia nu mai arde.
Dar Homer arde. Mocnit. Adânc. Stingher. Ochii neputincioºi varsã lacrimi. O picãturã.
Douã. Trei. Olimpul inundat. Elada inundatã…
Phi. Khi. Psi.
Cu faþa înspre rãsãrit Homer adoarme. Definitiv. Surâzãtor. Împãcat cu el însuºi ºi cu zeii.
Omega. Orice sfârºit aduce cu el un nou început. Un nou ALFA.
Omega. Spectacolul trebuie sã continue. Viaþa trebuie sã continue. Legenda trebuie sã continue.
Din lumea Styxului, un suflet dã târcoale Olimpului. Cântã zeilor.
Cântã oamenilor. Aceleaºi poveºti. Mitologice. Fantastice.
Se face dimineaþã. Clepsidra e întoarsã din nou. Athenienii filosofeazã. Despre Panta Rhei.
ªi iar se începe o nouã numãrãtoare.
Alfa. Beta. Gamma…


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  camelia, nici n-am postat bine poema ca deja mi-ai si comentat-o. :) Ma bucur ca esti atat de prompta, ca te vad, si ca-ti place.  
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2005-02-25 14:26:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  doamne, dar e o adevarata furtuna aici. scena creeata e doar un pretext pentru inceputuri. e timpul sa intoarcem Clepsidra, o noua numaratoare, o noua ordine, o noua zi...  
Postat de catre expirat CNT la data de 2005-02-25 14:18:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE