FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tuinpics...
Text postat de Simona Dobrescu
Part one

Toamna își arunca năvodul ruginiu peste casele și ulițele din comuna Tuinpics(ești), județul Virtualia. O comună liniștită, cu cetățeni liniștiți, care-și vedeau, desigur, tot liniștiți, de viețile lor liniștite.
Într-o bună dimineață, Laie, omul de serviciu de la Primărie, umbla pe ulițe bătând toba și strigând cât îl țineau rărunchii:
- Lume, lume ! Se anunță mare concurs mare, intitulat „A mai frumoasă velinț㔠! Toți cetățenii comunei sunt invitați să participe !
Obiectele, creații originale, urmau să fie depuse la sediul Primăriei. Comisia era formată din reprezentanții ăi mai de seamă ai comunei: doctorul de familie, cârciumarul, polițaiul, popa, veterinarul, poștașul și cetralista. Președintele comisiei – primarul. Nu se oferea niciun premiu palpabil, dar oamenii s-au înghesuit să participe, știind că notorietatea și respectul pe care le vor obține câștigând concursul, le vor aduce anumite avantaje. Doctorul avea nevoie de susținerea comunei ca să primească teren pentru casă. Cârciumarul visa ca, la următoarele alegeri, să iasă primar. Polițaiul spera ca, ieșind câștigător, să fie avansat șef de post. Popa voia să renoveze biserica. Baba Safta, moașa, voia aprobare pentru un cazan de făcut țuică. Mirandolina, fata veterinarului, voia să se mărite. Poștașul voia „ciubuc” mai mare, la livrarea pensiilor. Inginerul agronom voia să intre în grațiile asistentei șamd. Fiecare avea motive bine întemeiate ca să câștige acest concurs.
Până să înceapă votarea, popa s-a certat cu primarul și a renunțat la poziția ocupată în comisia de concurs. Semn rău...
La votare au fost invitați să participe toți cetățenii comunei, dintre care s-au prezentat la urne numai vreo 20, și ăia neamuri sau obligații de-ale concurenților. Marin al lu’ Ceașcă a depus două velințe pe numele lui și una pe numele nevesti-si, sperând ca astfel să-i crească șansele. Cârciumarul le-a dat de băut chefliilor care i-au călcat pragul birtului, cerându-le în schimb să-l voteze. Polițaiul s-a „dat defect” până după votare, ca să se poată ocupa liniștit de manevrele din culise. Baba Safta a început să umble cu bârfele prin sat, ca să-și dezavantajeze rivalii. Veta lu’ Bijboacă a votat de mai multe ori, în numele rudelor decedate. Mirandolina, mai isteață, a făcut o velință mai mare și a împodobit-o cu pampoane și cu înflorituri, ca să atragă atenția votanților. Doctorul, mai original, și-a botezat capodopera cu nume franțuzesc. Chelnerul de la birt a pus lângă velința lui o ploscă plină cu rachiu, din care votanții puteau să tragă câte o dușcă, în timp ce admirau exponatul. Fiecare și-a prezentat creația cum s-a priceput mai bine.
La încheierea concursului, după numărătoarea voturilor, câștigătoare a ieșit velința lui Tache, frizerul. Se pare că era într-adevăr cea mai frumoasă. Simplă, fără înflorituri kitsch-oase și cusută cu simț de răspundere. După ce a fost anunțat și felicitat câștigătorul, în fața Primăriei, o vreme a fost liniște. Dar după aceea, a început să se simtă fierbere în comună, ca și cum toată localitatea stătea deasupra unui crater de vulcan. Și brusc, a început scandalul. Nemulțumiții perdanți au început să se manifeste. Acum tot satul e în război. Polițaiul se bate cu veterinarul, baba Safta cu cârciumarul, doctorul cu Marin al lu’ Ceașcă, centralista cu poștașul, Veta cu primarul...
...

Laie, omul de serviciu de la Primărie, ia din nou ulița la pas și anunță, de data asta cu mai puțin avânt:
- Lume, lume ! Săptămâna viitoare avem un nou concurs ! „A mai frumoasă înjurătur㔠!... Sunt invitați să participe toți cetățenii comunei, rămași în viață...

to be continued (?)




Part two


Laie, omul de serviciu de la Primărie, ia din nou ulița la pas și anunță, de data asta cu mai puțin avânt:
- Lume, lume ! Săptămâna viitoare avem un nou concurs ! „A mai frumoasă înjurătur㔠!... Sunt invitați să participe toți cetățenii comunei, rămași în viață...
...

Peste Tuinpics(ești) se așternu deodată o acalmie ciudată, care nu prevestea nimic bun... Nu se mai auzea niciun strigăt, niciun câine lătrând... nici măcar sufletul vântului. Laie începu să simtă o teamă nelămurită dându-i târcoale. Vocea îi deveni tremurată și anunța, din ce în ce mai slab:
- Lume, lume...
În spate simți o mișcare. Întoarse capul, cu inima cât un purice, dar nu văzu pe nimeni. „Poate am halucinații...”
- Maare concurs, maaareee...
De-acum vorbea atât de încet, că se auzea numai el. În spate iar simți ceva. Strânse bățul tobei în pumn, cu putere, și se întoarse brusc, pregătit de luptă. Nimeni...
- Sunt invitați să participe...
Nu se mai auzea nici el însuși, vorbind. Cuvintele deja le rostea doar în gând. Și parcă vântul începu să sufle din ce în ce mai tare, iar din depărtare se apropia ceva, ca un vuiet...
Tocmai când se gândea s-o lase baltă naibii cu anunțul și să-și ia picioarele la spinare, se trezi luat pe sus de o masă de indivizi furioși, înarmați cu bâte, pietre, ouă stricate și o paletă largă de cuvinte spurcate. În fruntea lor, Veta lu’ Bijboacă, cu ochii injectați și cu spume la gură. Au tăbărât pe bietul Laie, cu gânduri negre de răzbunare și de linșaj. Înainte de a-și pierde cunoștința, a apucat să distingă fețele câtorva: Marin al lu’ Ceașcă, polițaiul, centralista, cârciumarul... După ce se plictisiseră să-și scoată ochii unii altora, ajunseseră la concluzia că marele tartor al tuturor relelor era bietul Laie.
- Tu, nefericitule!... Numai tu ești de vină! Tu ne-ai învrăjbit, cu anunțul tău idiot!
I-au făcut toba guler și l-au aruncat în curtea Primăriei, la picioarele statuii lui Nenea Iancu. În timp ce-l priveau satisfăcuți cum zăcea întins ca o cârpă pe jos, lângă mulțimea adunată se opri un necunoscut.
- Bună ziua, oameni buni și milostivi ! Vin tocmai din comuna Liniștea, fiindcă am auzit că aici se pregătește un concurs la care aș dori să ma înscriu și eu. Cine se ocupă de treaba asta ?
Zeci de ochi s-au ațintit asupra individului, săgetându-l. Apoi, ca la o comandă, s-au năpustit asupra bietului om.
- Ce mă, tu faci mișto de noi, ai ? Ei, lasă; că te „liniștim” acușica și pe tine !
Omul a luat-o la fugă, disperat, cu șleahta după el.
La picioarele statuii, Laie și-a revenit în simțiri. Când deschise ochii, văzu deasupra capului chipul lui Nenea Iancu, privindu-l, cu milă.
- Nene Iancule, io cu ce am greșit bre ?...
Pe fața statuii parcă a mijit un zâmbet.



Sfârșit (sper :)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  un joc, poate. dar nu o joacă!  
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-17 13:14:41
         
 
  Dle Peia nu fi suparat pe mine e doar un joc la care din buna credinta si Dvs puteti participa,
este doar un joc de-a gluma nu trebuie sa fiti suparat.
nu jignesc este o parte din acest joc pentru a fi credibil(sunt alaturi de dvs)
cu drag tery
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2006-11-16 21:30:03
         
 
  Dle Peia nu fi suparat pe mine e doar un joc la care din buna credinta si Dvs puteti participa,
este doar un joc de-a gluma nu trebuie sa fiti suparat.
nu jignesc este o parte din acest joc pentru a fi credibil(sunt alaturi de dvs)
cu drag tery
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2006-11-16 21:29:56
         
 
  Jupp,
1. Nu inteleg de ce un om pe care esti suparat devine dintr-o data domn. In aceeasi idee, eu nefiind suparat, iti voi spune in continuare Jupp sau Viorel, dupa cum te semnezi.

2. Nu cred ca postarea pe pagina asta inseamna vorbit pe la colturi. Pur si simplu mi-am expus grupat niste ofuri, altfel ar fi trebuit sa umblu pe vreo alte cinci pagini. Ca un exemplu, unul din cei vizati este Laurentiu, cu care corespondez frecvent de cativa ani.

3. Subtitlul in cauza a fost clar interpretat peiorativ la adresa concursului nu numai de mine. Daca initial n-ai avut o asemenea intentie (si te cred), mi s-ar fi parut normal ca dupa prima interpretare eronata (aparuta chiar in subsol) sa-l schimbi pentru a elimina niste suspiciuni. Asa cum ai facut acum.

4. Nu ai suparat pe nimeni prin participarea la concurs, dimpotriva. Si sper ca vei participa in continuare, fara tine concursul isi pierde din stralucire.

5. Sper sa nu existe o ranchiuna ca urmare a acestui schimb de replici. Din experienta mea de om in varsta, ranchiuna este invers proportionala cu umorul. Pe care tu il ai din plin.

Cu aceeasi simpatie dintotdeauna,
Dan Norea
 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 21:19:52
         
 
  frasin și terenthe,
știi cum se numește modul ăsta de a te ascunde după un nume de împrumut și a face pe grozavul? scurt: lașitate semeață!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-16 21:18:47
         
 
  Le mulțumesc tuturor celor care au gustat gluma mea, celor care au înțeles apelul meu la înțelepciune; iar celorlalți, le-aș reaminti că, totuși, acest concurs nu este decât un joc, mai mult sau mai puțin sofisticat, în care mi-ar fi plăcut să ne implicăm cu toții, dar cu inima deschisă și fără ambiții nejustificate. Nu văd de unde reiese că biata mea schiță emană pretenții de perorație bombastică, dar, în fine... cred că mai am ceva de învățat...


Vă mulțumesc mult, încă odată
Semnat: Lupoaica „moralist㔠(?!) :)


P.S. Vă cer scuzele de rigoare pentru că nu sunt acasă și nu am avut timp să răspund fiecăruia în parte; dar vă asigur că m-a bucurat enorm prezența fiecăruia dintre voi în pagina mea. Carmen, mulțam bre pentru feștile, mi-ai făcut lumină-n sat ! :)

P.P.S. Pentru cei care s-au arătat interesați de concursul de înjurături: FAPTE, NU VORBE ! Sau... invers... :)
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-16 21:12:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  crezui bre Doftorita lu` tata ca ma ba gai zau in sama si nu facui pacat da tu nice vrei sa face la mine hai!
no ghine ajtept provocare tante` Samone zau!
cu draghe frai!

tery bon ton!
sa nu te superi Simona ca-i grav :))
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2006-11-16 19:56:48
         
 
 
În nota zglobie a textului de mai sus și în aceea a glumei lui Norică, am făcut propunerea din comentariul anterior. Îi rog să mă scuze pe cei care au înțeles-o altfel decît ca pe o încadrare în tema acestei snoave.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-11-16 18:48:51
         
 
  D-le Dan Norea,

Văd că pînă la urmă nu am scăpat nici eu de săpunelile diverselor persoane implicate în concurs. Trebuia să se găsească un cui și pentru mine și iată, a fost creat.

Spuneți că nu m-ați acuzat, așa că va trebui să vă reîmprospătez memoria, citîndu-vă: "... din acest punct de vedere mi s-a parut ceva mai fair atitudinea lui Rudy care...". Dacă asta nu e o acuză de lipsă de fair-play atunci ce e, o altă formă de politețe?
Dacă v-a deranjat subtitlul meu (deși, încă o dată, afirm cu toată tăria că nici prin cap nu mi-a trecut că veți considera că am ceva cu Europeea și acest concurs), puteați să mi-o spuneți în comentariul acelei pagini;
... sau prin e-mail
... sau prin telegraf, satelit, porumbei voiajori.
Găseați sigur o soluție mai bună decît să mă vorbiți pe la colțuri, prin paginile altora. Asta apropo de fair-play...
Eu nu am criticat concursul, am criticat doar modul de punctaj (care, culmea, m-a avantajat și am curajul s-o afirm; din nou, apropo de fair-play!) dar sper că am reușit să o fac în mod constructiv, arătînd ce nu a fost bun și argumentînd de ce alte soluții sunt mai bune.
Dacă am supărat pe cineva că am participat și eu, îmi cer scuze. Revin la statutul lui Jupp B. Itter, cel de privitor și eventual, votant.
Uuf, bine ca le-am spus, ca tare imi mai stateau pe suflet !

D-na Simona, îmi cer scuze pentru intervenția off-topic pe textul dvs., altfel unul delicios.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2006-11-16 16:58:09
         
 
  Premiu

Premiul la înjurătură
Se acordă chiar la fix
Pentru proza pe măsură
Ce se cheamă "Tu'i în pix"!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-11-16 16:51:34
         
 
  La concursul de injuraturi, voi fi nelipsita! :)

Ma autopropun sef de comitie, membru in juriu, membru superior de aratat cu dejetu', membru inferior de dat suturi cui trebuie si cui nu trebuie si daca mai raman locuri si ceva membru supleant! Adica un fel de membru fff viril!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-16 16:37:06
         
 
 
"sa-i propunem lui Ganea sa intre in juriu ca moderator in ultima etapa.:)"
Dan Norea

Pentru a echilibra și mai bine situația, cred că cel mai bine ar fi ca fiecare dintre nemulțumiți să modereze din oficiu încă o etapă, prelungind concursul pînă își epuizează nemulțumirile.

Înjurăturile să fie însă musai versificate!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-11-16 16:30:00
         
 
  Laurentiu,
Tu ca de obicei ai foarte multa dreptate, dar nu ai cum sa cunosti contextul. Si asta pentru ca acum o luna veneai foarte rar pe aici.
Pe vremea aia singurii care mai scriau ceva versuri cu pretentie de umor erau cei din juriu (plus Liviu Bordas, care s-a retras). Aveau aparitii complet sporadice in domeniu Lory, Adelina, Genu, AlexPopescu, Horia Ivascan... De altfel unora dintre ei le-am si propus participarea in juriu.
As putea zice ca noi am organizat concursul ca sa ne jucam intre noi intr-un cadru organizat. Elia a subliniat in doua randuri ca ne chinuim degeaba sa incropim un regulament pentru ca nu se va gasi niciun alt participant.

Asa incat regulamentul are multe hibe. Nu ne imaginam atata afluenta de concurenti. Nici nu ne trecea prin minte ca participantii sa nu voteze. Pai atunci cine ? De altfel, cred ca nici acum nu au fost prea multi votanti de pe margine.

De asta si spuneam ca prezenta a intrecut toate sperantele noastre. Si imi place ca in afara de cei mentionati anterior (Peia, Jupp, Calimero) au aparut dintr-o data pe site Carmen, Ina, Anda Andries, Silvia Van, persoane dragi si care sper sa ramana mult timp pe aici.

Nu pot decat sa sper ca editia asta a concursului sa ne ofere suficienta experienta, la care daca adaugam experienta (si de dorit ar fi si prezenta) ta si a lui Jupp, sa ne permita un nou concurs organizat mult mai bine.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 16:17:42
         
 
  P.S. 2
1. Le cer scuze lui Daniel Bratu, Vali Cercel si altor colegi din juriu pentru ca nu i-am mentionat intre poetii valorosi participanti la concurs. Dar ei sunt cumva pe aceleasi baricade cu mine si, chiar daca nu ma aproba in totalitate, sunt sigur ca ma inteleg.

2. La rubrica CE NU MI-A PLACUT merita adaugat un aspect:
- Aurel Ganea in prima etapa a fost singurul participant care n-a votat, deci cumva i-a frustrat pe colegi de puncte; de acord, nu il obliga regulamentul.
In plus, in momentul asta e singurul cu o situatie complet speciala: a participat la toate etapele (toti ceilalti au venit mai tarziu sau sunt membri in juriu, deci stau o etapa).
Este iarasi o situatie pe care juriul nu a prevazut-o. Si pentru un singur om nu merita sa schimbam regulamentul actual.
Asa incat in momentul asta Aurel Ganea beneficiaza practic de doua etape in plus fata de ceilalti participanti.
Despre votul strategic nu ma pronunt, n-am analizat situatia.
Asa incat daca Aurel Ganea iese castigator, nu cred ca are cu ce se mandri.
Probabil ma va intreba ce ar putea face. Pai sa stea macar o etapa pentru a echilibra sansele.
Pentru amuzament, pot sa va spun ca in juriu cineva a propus, plin de umor, sa-i propunem lui Ganea sa intre in juriu ca moderator in ultima etapa.:)


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 15:56:53
         
 
  Norica,
Stati acolo linstiti, nu vrea nimeni sa va ia locul (sau cel putin, eu nu). Ce observ: fiind multi, aveti mobilitate redusa. Viteza de reactie scazuta la orice se iveste pe parcurs (nu scrie in regulament, poate sa fure).

Am organizat concursurile de poezie "Anotimpuri" (mai putin ultimul, organizat de Alma). Orice incercare de a-l torpila (Lapiszlazuli, DoDu) a fost respinsa cuviincios. Au fost doua persoane care s-au auto-props in juriu (Dominic si Maya), sa vada doar-doar e ceva putred acolo. N-au vazut nimic, ca nu era.
E drept, conditile erau diferite.
Votul secret, si concurentii sa nu voteze au fost aspecte pentru care am luptat la concursurile de epigrame de pe poezie.ro(exemplu de moderare prompta, organizator Jupp). Asta ar fi solutia si aici, concurentii sa nu voteze (Horia Ivascan are dreptate- dar cand voteaza n-1, ajungem la rezultatul vicios din etapa I, pe care, din pacate, l-ati validat). Dar nu vor fi multi altii sa voteze in afara lor, astfel ca nu tin la propunere. Si, pe de alta parte, am sperat ca validam corectitudinea la votare: se pare ca ne-am inselat.

Din nou despre juriu. Stiu ca treaba e ingrata, si toti cred ca va apreciaza efortul. Dar nu va mai aparati ezitarile unul altuia.

Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-16 15:38:13
         
 
  Laurentiu,
1. de subtitlul lui Jupp ma ocup in particular, nu in calitate de membru al juriului
2. nici n-am pretins ca asiguram conditii ideale de concurs; as vrea sa-l vad pe Dumnezeu cu o ceata de sfinti organizand un concurs literar la care sa participe scriitori valorosi si orgoliosi; sunt sigur ca se lasa de meserie.

Acum, serios, noi am recunoscut ca nu avem experienta; dar sunt convins ca daca va asez intr-un juriu pe tine, pe Peia si pe Jupp (ca sa dau numai numele rasunatoare de aici) veti avea pareri atat de contradictorii despre "asigurarea conditiilor de concurs" incat nu trece de etapa a doua.

De fapt poti sa o consideri ca invitatie. Mi-ar placea sincer sa particip la un concurs bine organizat, in care sa fiu numai concurent.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 15:08:50
         
 
  P.S. Intre timp am citit explicatia data de Jupp lui Daniel Bratu despre esuare si bancuri de nisip. Daca spusele mele erau o acuza, poate se schimba situatia. Dar eu n-am spus decat atat: nu mi-a placut. Si o spun in continuare...

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 14:59:12
         
 
  E simplu, Norica, e tot ce-mi ramane de facut in conditiile recunoasterii palide din partea juriului "abatere evidenta" si in conditiile in care nu sanctionati aberatiile (la vot, in texte de pe site) ale unui coleg de-al vostru (de juriu).

Adica sa va arat ca nu asigurati conditiile de concurs la care ma astept.

Nici nu trebuia sa venim noi sa va semnalam neregulile, voi de aceea sunteti acolo.

Va ocupati de lucruri mult mai putin importante, cum ar fi subtitlul lui Jupp, care prin "esuata" poate sa zica si altceva, nu persiflarea concursului.

Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-16 14:58:15
         
 
  Incep prin a o felicita pe Simona nu numai pentru un text excelent, ci si pentru calmul si umorul de care da dovada. Eu personal mi-am cam facut nervi in ultima vreme.
Profit de audienta Simonei pentru a-mi expune cateva pareri care imi stau pe suflet. Evident, despre concurs.

CE MI-A PLACUT:
- niste membri oarecare de pe europeea, care nu se cunosteau, fara experienta in domeniu, au reusit sa starteze un concurs cu un regulament in continua imbunatatire
- timp de cateva saptamani s-a discutat intens pe email, s-au facut si combatut propuneri, s-a votat, totul fara prea multe tensiuni; fiecare moderator de pana acum, precum si Corneliu ca presedinte, si-a indeplinit atributiile fara repros
- trebuie mentionat ca rolul lui Corneliu (de care la inceput imi era teama, datorita aplecarii lui spre polemica) nu a fost mult diferit de al celorlalti membri; el realizeaza cumularea punctajului si efectueaza modificarile de regulament, propuse si votate de juriu; subliniez aceasta pentru ca a primit niste acuze nemeritate
- la urma, dar de fapt in primul rand, faptul ca ne-au fost depasite toate sperantele de audienta; au sosit printre noi pene renumite si sunt mandru de asta: Peia, Calimero, Jupp si altii

CE NU MI-A PLACUT:
- Luchi (si alti ca el) care au votat dupa alte criterii decat cele (subiective si ele) de valoare; il mentionez pe Luchi nu pentru ca a fost acuzat, ci pentru ca este membru in juriu si chiar unul dintre organizatorii concursului
- Peia, care foloseste in acuzele lui cuvinte gen acoliti, clica, gasca de... ceea ce presupune implicit un furt organizat; de catre cine, de catre juriu ?
- Calimero, care insista asupra unui abateri evidente, dar care nu contrazice formal niciun articol de regulament; singurul lucru pe care eu, ca membru al juriului il puteam face, era nu sa propun eliminarea lui Luchi din juriu si din concurs, ci sa-mi dau demisia; probabil ar fi facut-o si altii si se termina concursul;
- Jupp, care in subtitlul postarii de pe poezie.ro scrie "parodie esuata intr-un concurs de bancuri"; din acest punct de vedere mi s-a parut ceva mai fair atitudinea lui Rudy care a criticat concursul de pe margine.

Uuf, bine ca le-am spus, ca tare imi mai stateau pe suflet !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-16 14:45:49
         
 
  Concurs de înjurături? La asta mă pricep cucoană, așa că uite aici o demonstrație:

.........................................
.........................................
.........................................

 
Postat de catre cornelia claudia iakab la data de 2006-11-16 14:32:26
         
 
  Maica, eram ocupata sa aduc pe lume gemeni, ca Saveta Reloaded nu vroia sa munceasca de doua ori. Da io zic ca nu vroia sa ma cinsteasca de doua ori, d-aia s-a umflat ca de gemeni. Dar nici cazanelul ala de tuica, nu ma las, chiar daca o sa functionez in contumacie, cu regulamentele astea unificate, tot pun de o productie proprie. Ca am facut nitica electorala prin vecini, pai cum nu, altfel naste fiecare de capul lui, ce vrea, pe unde apuca, si credeti ca UE te lasa? E ca la tuica, regulamentul e foarte important.

Astept acum sa vad ce iese. Gemeni sigur, asta nu incape discutie. Da io zic ca am sanse si la cazanel, asa neautomatizat, lipit cu mamaliga, cum va fi el.

Moasa Safta, intreprindere mica spre mijlocie

P.S. Bine scris, la moment, votam ... cazanelul.
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-16 14:30:06
         
 
  reusita parodiere a situatiei, cu mult umor, spirit de observatie, conversie ludica a furtunilor din paharul cu apa al concursului,
tocmai in scopul relaxarii, al detensionarilor,

fapt insa neinteles de unii dintre comentatori, care au luat de bun anuntul facut de Laie pe final

votez si eu, ca de stele s-a ingrijit deja Carmen
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-16 13:43:50
         
 
  "Da frizeru'? Ăsta ce voia și cine i-o cusut velința?"
(Viorel)

Declar votarea anulată!
Velința-mi fu încercată
de la primar pân’ la poștaș.
De ce e pe loc codaș?

Și ca să dezleg misteru’,
mă semnez: Ion frizeru’.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-11-16 12:59:01
         
 
  Da frizeru'? Ăsta ce voia și cine i-o cusut velința?

Simono, dacă nu ne descîlcești și acest mister, să știi, fato, cum te prind, cum te tund!
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2006-11-16 12:38:49
         
 
  "Lume, lume ! Săptămâna viitoare avem un nou concurs ! „A mai frumoasă înjurătur㔠!"

daca`i ase no ghine baga`ma pe lista seia...
:))
nu stiu se zise domnu asela Peia a n`are adevar in se graieste ca`i fain cum zase domn` Liviu aista ca tare ferches o mai zase..
fain draghe
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2006-11-16 12:18:51
         
 
  Ioane, cazu-i caz și hazu-i haz!
Eu cred că Simona poate să scrie nu numai despre defectele altora, dar și despre propriile ei calități, cu tot atîta voie bună! :))
Eu nu aș lua chiar așa personal textul. Nu-i Simona omul care să nu stoarcă puțin umor din orice situație. Dimpotrivă. Iar asta face bine în comunitate. Chiar și în Tuinpics...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-16 10:18:38
         
 
  Să lăsăm falsele naivități deoparte și să recunoaștem că scriem cu detașare despre defectele altora, în timp ce pe ale noastre le cocoloșim la pieptulețul nostru scump, de aramă. Ceea ce, pardon! făcuși și mătăluță cu prea multă evidență, din păcate. Așa că scrierea asta seamănă cu perorația grandilocventă a lupoaicei moraliste, zău!  
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-16 09:47:34
         
 
  Fiindca scapai, nu stiu daca la concursul de injuraturi ma inscriu, dar la concursul de imprejurari sigur. Poate si la acela de "complemente", de-o mai fi vreunul in viata dupa ce-mi dau demisia din functia de moderatoare.:)

 
Postat de catre elia david la data de 2006-11-16 09:31:31
         
 
  to be continued (?)...
postat de Simona Dobrescu

Why not? Că tare bine le grăiești, dacă n-ai fi muiere te-aș lua dascăl la biserică! :))
La concursul de înjurături nu mă pot înscrie, că patriarhia nu ne lasă să facem politică! :)))

Fain, dau și eu un vot!


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-16 09:13:39
         
 
  Hai, ca m-ai distrat. De velinta mea cu Barbie, n-ai zis nimica, din intamplare. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2006-11-16 09:12:07
         
 
  Tu, Simona, tu!:)))))))))))) Eu am dat stelele, ca mi s-o facut asa o lumina in cap de la textul ista, ce nu se poate crede! :)))))))) E ce trebuia sa fie!!!! Felicitari!
Placut socat surprinsa,

Manea (ua) Luta din capu' satului
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-16 09:07:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE