FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Argentino
Text postat de Ina Cirlan
Argentino,

Află despre mine că sunt bine mersi, ce dacă mi-ai distrus a șaptea căsnicie din care una din afară și șase cu nesimțitul de Vrajbă, unde trebuia să aterizez din elicopter căci cu trăsura am fost de două ori și alte mijloace de locomoție nu uzez fiind doamnă și persoană, decât că nu mă cobor eu până la nivelul tău de ticăloasă, care ești.
Decât că ești surdă și n-auzi că am sunat civilizat, la ușă, de trei ori cu semnal, și tu o faceai pe moarta în popușoii Ceapeului care ești, că ți-a zis unchiul: dă , fetiță drumu’ la ușă să nu vină toată scara că nu te omoară nimeni decât să vorbim și noi oleacă fără să ne știe tot sectoru’ că-i spălăm chiloții lu’ Vrajbă amândouă, decât că eu nu mă înjosesc la așa ceva că am menajeră care doarme pe garaj că tu măcar dacă erai deșteaptă aveai și tu, da’ dacă nu ești, ce să mai... dar te duce mintea aia cât o scobitoare să-mi faci plângere la poliție că am făcut grup infracțional la ușa ta cu teroriști și alte avioane că am și de alea, că poate nu știi că mie îmi ia Vrajbă tot ce vreau eu, na, târâtură penală care ești, decât să-l mai prind pe unchiu’ liber și vin să-ți sparg fața aia de bidon turtit cu gruparea al-kaida că să te înveți minte să n-o mai faci teroristă pe mama, care era să facă infarct la ușa ta și atâta-ți-era pelteaua că te spânzuram cu izmenele lui Vrajbă și te băgam în frigiderul pentru care ai prestat șapte ani, vai de capul și valoare ta, dacă te găseau aia din Star Trek peste două sute de ani congelată ca un pui cu fulgi cu tot că iar mă faci să-ți zic proastă dar nu-ți zic ca pe urmă să mă dai pentru calomnie, decât eu am vrut să te învăț de bine, Muma Pădurii și Ileana lu’ Făt frumos cel cu picior de lemn, care ești!
Cu ce te-am jignit eu pe tine, proasta dracului și urâțenia pământului care te-a făcut?
Că dacă mulgeai doar un ibric și nu luai toată vaca, ce era? Da’ tu, nuuu că te crezi Șaron Stone... cască urechile alea clăpăuge și bagă bine la tărtăcuță ce-ți spun, boul e al meu, ai înțeles?
Că te găsesc și la dracu-n praznic și de data asta te agresez în direct, 5 ore cu prelungiri la Senzațional de or să-ți pună ăștia părul cu croșeta la loc pe chelie, care am observat că ai început-o, înainte să am eu vreun efect!
Decât ca să știi, Vrajbă mi-a trimis răspuns prin canale și Rompres că-i pare rău că m-a dat afară din casă numa’n tanga și Nokia și că nu mi-a spart capul cu scrumiera de cristal și asta e de bine, nesimțitul a închiriat, siguuur, elicopterul pentru a opta nuntă, mă duc repede să-mi fac manichiura ciclame că să-i fac frecțiile la piciorușul lui de lemn, mânca-l-ar mama de debil și de bubulin ce e, așa că tu mișcă-ți caroseria pe altă parcare, până nu-ți fac eu mutare în Palestina a cărei capitala te numești și de cap să-ți fie cu toată configurația ta de matracucă și ajunsă care te crezi, decât să știi că până aici ți-a fost,
Semnez ca o doamnă cu pseudonim decât ca să n-ai probe deci,
Doamna A.B. Vrajbă







Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La tv e meci, pe site e meciuri. Cred ca fluieram amandoua a paguba! :)))  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-15 21:39:30
         
 
  Liviulelee,
Ce-ți spuneam? Nițică răbdare numa'!
Se îndură și ne spuse și secretu' ăl mare, are mai multe urechi!!!
Ale cui meciurile, soro? Că eu nu știu la cin-să fluier..:))
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-15 21:36:44
         
 
  Ca v-am auzit, tradatorilor si conspiratorilor care abia ce v-am facut celebri si loviti pe la spate! Ca am urechi muzicale ce se corespondeaza intre ele, ca e suficient sa trag doar cu una si stie si cealalta tot! Ei, las', ca trece el meciul! Adica meciurile! Adica...Da' ce spuneam?! :)  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-15 21:16:27
         
 
  George,
Cu toate sunt de acord, printre altele cu faptul că am gura mare:)), dar cu faptul că tu ai fi ucenicul meu!!! Să se crape pământul să-mi facă și mie loc să mă ascund! Eu am avut norocul și bucuria să fiu la poartă când ai intrat, descoperindu-te! Și de asta mi-s tare mândră, să știi! De învățat de la tine, da!... har Domnului!
Să dea Domnul să se-mplinească ceea ce bine ai intuit că îmi doresc!
Cu multă căldură și bucurie, mă bucur de prezența ta mereu!

Liviuleee,
Lasă-ți orice speranță:), ai puțintică răbdare, numa'!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-15 21:10:07
         
 
  Nu cred. Da' sper...
Aoleo! M-o fi auzit? :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-15 17:46:52
         
 
  La multi ani! La multe scrisori, scrieri,ziceri, treceri, comentarii! Si poate ca lumea vorbei iti va aduce multumirea intreaga, rotunda, a locului pe care ti-l doresti, asa cum fiecare dintre noi si-l doreste. Primeste, te rog, urarile unui alt ucenic al tau.  
Postat de catre George L. Dumitru la data de 2006-11-15 17:20:50
         
 
  Liviule, crezi? N-am văzut Mătrăgună șifonată, încă:))  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-15 17:06:13
         
 
  Caron,
Apai, nu destul aveam eu metafizicu' pe dos!
O să mă pup și o să mă îmbrățisez singură de bucurie că mi-a reușit de data asta. Și să te ții că n-am scos încă ursoaica:))
Mulțumesc pentru ochiul vigilent, te mai aștept!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-15 17:05:10
         
 
  Păi ce, Ină, n-o știu eu? Și scăpă și de urmăritori pe sticși și alte pîraie, așa că zburdă în voie :))
M-a mai potcovit și altădată, da-i vine vremea. Cum zice ardeleanu': ca la clopu' de paie!



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-15 08:03:56
         
 
  E bun!!

 
Postat de catre Caron Augustin la data de 2006-11-15 05:01:26
         
 
  :))Doamnă Natalița,
Că văd că m-ați băgat la respect prima-ntâia, Von Pluș încearcă disperat să-mi apere scaunul când se bulucesc bașbuzicii dar n-ajunge să muște decât în zone foarte puțin sensibile, drept pentru care ne auto-exilăm aristrocrați cum suntem în apartamentele noastre regale și suferim cu demnitate:)).
Ziceați că e foarte prea abundent:))?
Să mai tai sau să mai pun, că asta era întrebarea pe care v-o tot împingeam sub preș pe mess așteptțnd doar-doar mă veți lovi cu ușa-n cap. Da' ți-ai găsit! O aștept pe soră-mea Mătrăgună, poate ea are sentimente mai miloase:)
Vă mulțumesc, să trăiți!

Liviu:)),
Nico șansă, doamna Natalița e și mai și...
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-14 22:48:33
         
 
  Doamnă Inăăă, sper că n-ați căzut peste Von Plush…Nu de alta, dar domnul Liviu…nici nu vreau ca să mă gândesc…hi hi hi  
Postat de catre Stan Natalia la data de 2006-11-14 20:47:20
         
 
  Iaca schimb, Dane, deși, Madona s-ar putea să fie la fel de frumoasă cât Argentina:)!
Mi-ar place să te aud cântând oleacă, cred că am face un duet nemaipomenit, da' eu știu numa' :"O soooole mio". Crezi că se pot combina? Iaca am luat și votul până nu te răzgândești:) Mulțumesc!
Marieta,
Mi-e bine că ai revenit, mi-ai lipsit! Eu promit să mai scriu și tu să mai vii, bine?

Sorine,
Nu pot decât să mă bucur că te găsesc în pagina mea, că de răspuns pe limba voastră, ehehe! trebuie să mai treacă multă vreme! Rămân printre furtișagurile mele:))
Vă mulțumesc, cu mult drag!
Natalițăăă, vin mai acuși , că m-au dat jos de pe scaun, cu o singura lovitura:)
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-14 20:38:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Liviu, nu va e dor cam de multe? Aveti convingerea ca faceti fata? On-line, of course! :)  
Postat de catre Stan Natalia la data de 2006-11-14 19:50:17
         
 
  Ha, ha, ia uite cine a apărut! Cam rar pe-aici, Natalițo!
Ne-a fost dor!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-14 19:35:49
         
 
  Stimata doamna, daca altii au carnaval, de ce n-am avea si noi circul nostru?
Umor din abundenta, poate chiar prea abundent pentru gusturile unora, din Canada, sa zicem. Nu e cazul meu, desigur, deci...e total pe gustul meu foarte gustos!
 
Postat de catre Stan Natalia la data de 2006-11-14 19:24:07
         
 
 
SCRISOARE DESCHISA

Soarta-mi este compromisa
C-astazi toata lumea stie
De Scrisoarea mea Deschisa...
Din greseala, de sotie.

 
Postat de catre General Motors la data de 2006-11-14 19:10:58
         
 
  Ce bine imi pare ca nu ai plecat dein limba română... ma bucur sa te reantalnesc asa cum te stiam... adica super talentata... e drept ca si viata iti ofera subiecte de subiecte..pe care nci ca trebuie sa le prelucreyi prea mult..ochiul tau vede ager si descrie cum spuneam - cu umorul acela hatru - pe care putin il mai practica...  
Postat de catre gabriela marieta secu la data de 2006-11-14 18:44:21
         
 
  In timp ce citeam, amestecam rasul cu zambetul. Dar dupa aia, tot imi vine sa cant "Don't cry for me, Argentina !" (sper ca am scris corect, sa nu ma fac de ras p-acilea).
Obiceiul e vechi de vreun an, pe femeia noastra de serviciu o cheama Argentina si de cate ori se uita la mine ii cant (in gand, sa nu ma creada nebun).

Asa ca nu e vorba de Saron Stone ci de Madonna.

Da' eu tot votez.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-14 14:31:11
         
 
  Dana,
Habar n-am ce-oi fi făcut să te merit drept cititoare! Oricum, o faptă bună, pentru că mereu mi-e bine să te găsesc!
Mulțumesc!
Liviu,
Tu, nu trebuie decât să stai liniștit pe pielea ta că mie, gata, mi s-o dezumflat forma pe vreo trei luni de aici încolo:)).
Dacă nu te găseam zâmbărind pe sub mustață o trimiteam la coșul de gunoi, un-doi!
Vin și cu nunta, puțintică răbdare să pună funia la helicopter:))
Mulțumesc!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-14 13:45:02
         
 
  Ină, eu cinstit și cu mîna pe inimă îți spun că n-aș vrea să fiu nici în pielea Argentinei (capitala Palestinei :))), nici în pielea bietului Vrajbă, atunci cînd ești în formă! :))
Ai apucat să respiri măcar odată, sau ai scris-o dintr-o suflare?
Poate ne scrii și despre impresiile de la nuntă!!!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-14 13:33:22
         
 
  umor rostindu-se cu vervă și zvâc, ți-aș recunoaște stilul dintr-o mie de catarge:)

primește votul meu printre hohote de râs
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2006-11-14 13:05:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE