FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de adela-adriana moscu
Ne spovedim prin arta,
patrunde printre noi, prin noi
cu o putere minunata.
Ne sarutam cu versuri nou nascute,
imagini de-ntuneric si lumina,
sub Soare sub Luna.
O dimineata mult prea ciudata
ma mangaie pe trupu-mi-fierbantat
de ganduri...cu vocea ta in minte.
Destinele noastre se apropie
de acelasi drum...
ne-asteapta dansul nedansat.
Petalele de trandafiri
sunt presarate de Ingerul tau Pazitor,
al meu inca mai sta in rand la florarie.
M-antreb ce dulci petale-mi va lasa
in pragul casei?
O aroma noua de parfum
creat doar pentru tine....

Copyright, Adela-Adriana Moscu , 12 Ianuarie, 2005, USA


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Nicolae, cu o asa primire placuta inspiratia este de a va saruta cu mult mai multe versuri in viitorul apropiat. Iti multumesc din adancul sufletului meu ce zambeste acum...ce drag imi e sa dansez pe acest petic de tara ce o cant cu dor si pasiune...  
Postat de catre adela-adriana moscu la data de 2005-02-17 21:10:14
         
 
  Iata cum „dansul nedansat” devine parte integranta a versurilor tale. Ma-ntreb ce dulci petale va lasa in pragul casei europeea? Fiindca esti plina de viata, (pe poezii.ro esti dintre cei mai activi), si esti pregatita sa daruiesti din sufletul tau, sa ne saruti cu versuri nou nascute.

Multumesc pentru ca ai raspuns invitatiei de a fi in acest loc tainic in care valoarea se cerne la lumanare iar oamenii se descopera pe partea de lumina a lor.
Imi place poezia ta, sper ca si celelalte. Atunci cand va fi tacere sa le reiei, atunci cand ingerii pazitori vor face observatii, sa fii fericita fiindca vor din tot sufletul ca trupul tau de ganduri sa mai faca un piruieta spre desavarsire.
Bine ai sosit pe acest petic albasatru de tara,
iti ureaza
n., de la nimeni.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-02-17 09:16:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Draga Teea, iti multumesc mult pentru cuvintele tale. Da, o perie mi-ar prinde bine...o caut neincetat...  
Postat de catre adela-adriana moscu la data de 2005-02-17 04:22:56
         
 
  Adela ti-am citit toate poeziile si mie una mi-au placut, unele prin patosul necenzurat, altele prin naivitatea feminina afisate cu o cuceritoare nonsalanta, si altele, ca aceasta de aici prin poezia din poezie. Sunt convinsa ca vor fi critici ai acestui site care-ti vor darama esafodajul pe motive ultra-estetiste (de la estetica, nu stiu daca nu am inventat termenul, ma paraseste usor-usor limba romana)si iti vor considera arta ca fiind "prea directa" ori prea "personala","locala" etc...Totusi vor fi si altii ca mine care nu se vor lasa prada nici unei judecati si vor aprecia dansul cuvintelor, sentimentelor, vartejul iubirii lasate sa curga libera in cuvintele cele mai simple si percutante.
O singura observatie am insa: ai greseli ici colo de ortografie/gramatica. Poate le mai perii, stiu cum e cu limba care se uita dupa un timp.
Cu drag si bun venit!
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-02-17 04:15:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE