FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ina Cirlan
dddddddddddddd
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uite, am pus zâmbetul tău în sertar să-mi aducă aminte să mai scriu. Mulțumesc, Marieta!  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-14 22:50:26
         
 
  Dumenezeule, Ină, mai vino fata cu de-al de astea pe la noi... ți-am spus io sa nu te duci la ăia că nu au minte si ca nu inteleg de ce iti trimit ai tai pachete legate cu sarma (cand traia bunicul stiam dintr-o privire care e pachetul de-l primeam eu, era infasurat bine cu sarma...sa nu fure aia merele si perele de mi le trimitea)... Doamne, ce bine imi e cand te citesc... si mai dau si eu cu un zambet prin nefericirile astea cotidiene...  
Postat de catre gabriela marieta secu la data de 2006-11-14 20:15:51
         
 
  Liviuuule,
Iaca, mă apucai repede de chiuit că după asemenea cuvinte aș putea deveni melancolică sau nostalgică, să mă ferească BUnuțul:)și mă apuc de haikurit!
Si voi mi-ați lipsit, sufăr teribil că numai pot să mă bucur râzand împreună cu voi. Da' o veni el si vremea mea, nu-i așa? M-oi întoarce cu Von Pluș reloaded până la episodul 50 că el e bine sănătos, deși e un pic xenofob:)
Îți tare mulțumesc, îmbrățisându-te fuguța pînă nu ne vede surioara cea cu ochiul ager!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-11 23:22:09
         
 
  Bogdane,
Mie când îmi vine gigacaloria asta la ușă, învelită în hârtie, poate să scrie mătrăgunoasa de soră-mea și în japoneză că tot execut bocetul pe vaaaai în do major:). Dar dacă leapșa noastră te făcu să treci din bocet într-un hohot se cheamă că am făcut o faptă bună. Mai știi, poate mai am șanse să ajung în rai:)). Mulțumesc mult!
Laurențiu,
Nici nu știi câtă dreptate ai, numa’ că toți au la pachet spaghete cu-oleacă de bulion, sau cu raci și viermișori de aia albicioși, bleah!, ăștia n-au auzit de fasole cu ciolan și nici de varză murată. Drept pentru care sunt fericită că m-am extras înainte de inaniție și alte complicații. Între noi fie vorba și ei s-au bucurat nespus că au scăpat mai ales că la obuzul anterior nu le-a fost la fel de simplu:)
Soro,
Nu mai dispar decât până la poștă să iau următoarea scrisoare. Da nu mi-ai zis leucoplast mai ai? Iaca am să mă duc să o caut și pe verișoara din Constanța, dacă zici că nu-i nici blondă și mai e și tânără... ehei, avem nevoie de forțe proaspete! Mulțam că mi-ai ținut spatele țeapăn, în lipsă!
Domnule sau domnișorule, după caz,
Dumneata ai perfectă dreptate, ce să zic, iaca ridic chiloțeii ursului sus și gata! Numa’ că mă minunez de așa un ochi expert și dibaci. N-am ieșit cu ursul de vreo trei luni din ogradă, martoră mi-e toată Europeea, și tocma’ acu’ când l-am scos până la poartă mă și zăriși? Țin’te aproape, că acu dresez ursoaica bătrână, să te ții circ când oi scoate-o în lume!
Liviu O.
Asta e, cu gura deschisa sa alungam bubele negre și alte belele pe din afara , stai pe aproape ca om mai face:))
Va multumesc tuturor pentru vizita si voie buna, cu mult drag!

 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-11-11 23:15:21
         
 
  Ină, bine-ai venit, că mult ți-am mai dus dorul pe-aici.
Dac-ar fi după Mătrăguna, ar trebui să stăm vreo doi ani la mănăstire, post negru, poate și niscaiva autoflagelări... Toate astea pentru un păcat imaginar pe care, culmea, nici nu e dispusă să-l ierte! Și-ți mai zice soră!

Ne-ai lipsit, sincer. Cum ne-a lipsit și Carmen.
Simona ce-a mai ținut steagul sus, da’ în privința asta prefer să tac. Von Pluș e prea proaspăt în minte!...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-11 23:11:10
         
 
  Da, bre! Mă adun și eu aici cu gura căscată (am încercat să râd și cu gura închisă da' e cam neplăcut), doar nu sufăr de inhibiție care-i soră cu constipația și se trage de la lo lu li leucoplast, hotărât articulat.

Sunteți teribile, suroristelor, m-ați înveselit mai rău decât bancurile (unde m-am și întristat pe alocuri dar tot îmi iau avânt să votez).
 
Postat de catre Liv O' Gam la data de 2006-11-11 19:57:14
         
 
  Domnule Lustspiel von Pierre Augustin Caron de Beaumarchais, cine te pune sa casti gura? Inchide-o, dom'le, si pune-ti mainile la ochi!
Ca si voayeurismul e tot o boala perversa!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-11 16:20:42
         
 
  Domnisoara sau doamna, dupa caz,
ca si sora dumneavoastra in ale scrisului, careia va adresati, practicati un umor facil si neinteresant bazat mai mult pe deformarea limbii, stalcirea ei si marjarea pe sensuri duble a unor cuvinte.
Mai exista si umorul intamplator, mult mai rar
Parerea mea e ca ar trebui sa va luati mai in serios si sa nu mai dansati cu ursul doar pentru ca se aduna doi trei gura casca.
Umorul e mai greu ca celelalte genuri ale prozei, ar putea fi o scuza, insa, in cazul de fata, imi pare doar exchibitionism

 
Postat de catre Caron Augustin la data de 2006-11-11 15:35:30
         
 
  Ete c-ai aparut! Bag sama, nu scrisoarea mea atotcunoscatoare de limbi mi te-o adus, ci ravasul catre banditul cela, care tace sambata si duminica, adica ne traduce nu-s cu cine! Ca noi doua, decat sa ne separam in limbi diferite, mai bine ne-am aduna amantrei, io cred ca ne putem bizui si pe sprijinul neconditionat al verisoarei de Constantza, care vrea sa se ingemaneze cu noi, dar mai bine ne ingemanam noi cu ea, ca e mai tanara si nici blonda nu-i ca tine care spui tate secretele din casa!
Da’ vaz ca nu-mi zici nimicuta despre hot-doge, sa nu ma iei iar cu Liviu Bordas, ca ista-i hoge tata ziua, noaptea-i numa’ cu dascalitu’!
Despre teroristi, descurca-te singura cu ei, ca doar ai os din Stefan si nu ma fa de Carnaval de Venetia!
Asa ! Si inca ceva: poate dispari iar, ca vezi tu ce poliglota cuprinzatoare de limbi comunitare devin brusc, subit si spontan!
Care si io te imbratosez cu mare drag, chit ca nu meriti intotdeauna, ca sangele apa nu se face, da’ iute, da! :))

Matraguna del Iasi
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-11 15:23:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Scaietino, bine ca e cald acolo, colega, stai cu carabinierii sub clar de luna, iti mai dau din portia lor, nu tu chirie, nu tu grija zilei de oricare fel ar fi ea. Numai nu te uita pe gaura carabinei, ca astia la perversitati din astea au ajuns, si cum te stiu curioasa si rusii au umplut toata lumea cu carabinele lor AKM facute la Cugir, te trezesti ca iese rosu la ruleta ruseasca, sau, pac, una-doua, ajungi pe Statia Interplanetara, si iti cer aia o chirie de nu te vezi. Precis ca va trebui sa vanda sora ta vaca, iar prietenul drag care te asteapta, cum i-a zis Pompilia Stoian, se va face ca nu-i mai place cantecul. Aia cu extracomunitarii e mortala, asa ca intelege-i si pe ei de ce stau cu plicul la membrana.

Nedisciplinata cum esti, ca te stiu eu, nu intelegi ca si organele acelea au rostul lor, sa previna fapte ca ale surioarei care ti-a facut apropos-ul cu leucoplastul, doar-doar vei tacea; dar tu nu, ca uite din cauza ta avem iar alerta orange aici. Respirasem si noi usurati vreo 3 minute si sapte secunde, nu? trebuia sa vina chestia asta cu scrisoarea si tu in parc cu carabinierii, si gata, inapoi la portocala, ca daca sare plicul tau in aer, iese cu un tsunami de creste Hudson River comunicand pe princpiul de la egal la egal cu Tibrul.

Un vot pentru integrare.

Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-11 14:52:26
         
 
  Fain raspunsul asta la frantuza atropei :)) Numai texte vesele azi, asa, ca sa mai uitam de pretul gigacaloriei si sa ne incalzim spiritul cu umor. Ai un vot din partea mea  
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-11-11 13:46:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE