FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paralelismul căilor ferate asupra constipației la bibilică
Text postat de Simona Dobrescu
Un grup de cercetători mozambicani, condus de profesorul Îmbuc-Îmbuc, a demonstrat, după un deceniu de studii asidue, că dintre toate bibilicile constipate înregistrate anual, 94% prezintă această maladie drept consecință a paralelismului căilor ferate, restul de 6% fiind constipate pe linie genetică. Problema este de interes mondial, deoarece, datorită constipației, bibilicile fac ouă mai mici și mai fragile, iar urmașii lor prezintă mutații genetice, având tendința spre perversiuni sexuale și spre canibalism.

Un studiu efectuat pe un lot de 40.000 de bibilici mozambicane constipate, a arătat că 85% dintre acestea prezintă un comportament agresiv asupra puilor de curcă; 9,5% prezintă bulimie, iar restul de 5,5% au distonie neurovegetativă, ulcer de stress, megaesofag sau retroversie uterină.

Rezultatele cercetărilor, cumulate într-o lucrare ce conține 97.654 pagini, au fost prezentate comisiei pentru acordarea Premiului Nobel, aceasta urmând să delibereze.

Profesorul Îmbuc-Îmbuc a propus, pentru salvarea urmǎtoarelor generații de bibilici, o soluție foarte simplă și în același timp originală: să se desființeze căile ferate paralele și să se introducă șinele convergente.

Alături de lucrarea cercetătorilor mozambicani, au mai fost nominalizate pentru Premiul Nobel încă două lucrări, și anume: cea a unui vidanjor american despre „Scaunele de WC asupra economiei de piaț㔠și lucrarea unor constructori japonezi intitulat㠄Efectul zgârie-norilor asupra reproducerii la guguștiuci”.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Fanatastic, sa razi si sa tot razi..felicitari !

Cea mai tare parte e aia cu bulimia... superb!

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-11-07 22:51:59
         
 
  Dan,
Deși mă măgulește admirația ta :), trebuie să recunosc că textul nu e proaspăt; dar mi-am amintit de el cu ocazia „discuțiilor discutate” în jurul concursului nostru. :)

Cornel,
Se pare că afișarea rezultatelor are efect laxativ asupra unora :). Nu e rău... Hai să vedem și partea bună a lucrurilor: odată pe săptămână, le putem oferi „constipaților” un tratament naturist :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-07 07:14:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Constipați la bibilică,
Cu dureri la lingurică,
Îi apucă logoreea,
C-așa-i pe... Europeea.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-11-07 00:30:59
         
 
  Vali, eu propun să înlocuim cuvântul cu pricina, deoarece unele natureluri se simțiră deranjate :)

„rahat” = lav guglimos (?!)

Godæver, notisarel
Butvarutno banges baœel,
O brigalo, paruvel
Le laveça œukar: hândel :)

Vocabular:
guglimos = dulce
lav = cuvânt
godæver = înțelept
notisarel = a nota
butvarutno = frecvent
banges = incorect
baœel = a răsuna strident
brigalo = grijuliu
paruvel = a schimba
le laveça = cu cuvântul
œukar = frumos
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-06 23:49:01
         
 
  Nu conteaza unde numai sa nu ajung...cracanat !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 23:33:45
         
 
  Vali, tinand cont de dimensiunile tarilor, mi se pare evident ca sinele spre Romania sunt convergente, iar cele de intors in Canada sunt divergente. Asa ca nu se stie in ce colt al Canadei ajungi la intors. :)

Simona, ai clocit textul mai repede ca o bibilica :)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 23:30:23
         
 
  Io am inceput deja sa scriu si patrat !
Pun si-un vot aici sa vedem ce se mai intampla cu bibilicile !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 23:28:42
         
 
  Excelent text ! De-abia astept sa iau trenul din Canada spre Bucuresti sa vad cum ma simt !

Cǎcǎcioșii deranjați
Fǎcând mare tevaturǎ,
Se aratǎ mai curați
Între fese ca la gurǎ.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 23:27:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE