FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Daniel Bratu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Textele nu se afiseaza inainte de vineri, ora 18.00, cand este termenul limita de transmis versificarile spre concurs.

Extras din regulamentul de desfasurare a concursului:

"5.4 Până sâmbătă la ora 10 moderatorul postează pe pagina proprie textele identificate ca majuscule ale alfabetului în ordinea primirii."

Asa ca textele se afiseaza, dar trebuie sa avem putintica rabdare.
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-09 16:39:41
         
 
  Nu se mai afiseaza textele primite ptr concurs?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2006-11-09 10:40:18
         
 
  gata, maestre Peia, vad ca reusisi,
acum iti vine acelasi text, dar gramada (adica de mai multe ori, in mod repetat)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-08 00:50:40
         
 
  habar n-am de ce se intampla asta
pana acum nu au fost probleme

pentru acest caz, de exceptie, pun la dispozitie si o alta varianta:
[email protected]
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-08 00:24:54
         
 
  așa l-am trimis și rămân uimit că, deși fac același lucru pe care l-am făcut data trecută, când am reușit din prima, acum nu reușesc în mod repetat...  
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-08 00:21:34
         
 
  hm, nu, n-am primit -
desi am facut o verificare si nu sunt probleme

e bine ca textul sa fie trimis in word, in atasament

 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-08 00:15:17
         
 
  dar acum?  
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-08 00:08:35
         
 
  pentru Ioan Peia: nu am primit textul pentru concurs - daca il primesc, confirm cu replay, asa e

adresa este:

[email protected]
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-07 23:48:29
         
 
  rugăminte:
am trimis textul la concurs și nu știu dacă am reușit. nu am primit nici o confirmare. înseamnă că nu s-a primit?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2006-11-07 23:40:05
         
 
  Dane, pana vineri e destul. Sa ramana cum a fost caci in weekend nu sta lumea sa scrie povesti cu rime.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 23:32:32
         
 
  S-a dovedit ca patru zile sunt suficiente. Iata, in etapa asta multi colegi au trimis doua texte. Daca mai lasam inca trei zile vor fi trimise 50-60.... Si nu mai ajunge alfabetul.
Si Elia, nu uita ca iti vine randul la primit texte (pe adresa [email protected] - ca sa mai provoci o mica discutie :) ), la numerotat cu litere, postat, socotit rezultatele, aranjat in tabel...

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 23:27:00
         
 
  S-a dovedit ca patru zile sunt suficiente. Iata, in etapa asta multi colegi au trimis doua texte. Daca mai lasam inca trei zile vor fi trimise 50-60.... Si nu mai ajunge alfabetul.
Si Elia, nu uita ca iti vine randul la primit texte (pe adresa [email protected] - ca sa mai provoci o mica discutie :) ), la numerotat cu litere, postat, socotit rezultatele, aranjat in tabel...

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 23:25:26
         
 
  Luchi, eu stiam ca nu se schimba termenul,
si-apoi, la cum esti tu al mai tare din parcare, faci bancu` de ras fluierand,

bancu`-acest, de-i zici, Simona
ca e "amarat", eu cat
greu s-atin un gand - c-al tau n-a
fost chiar unul de ... corat :)

buna solutie, Elia,
hm, dar care era? na ca am uitat...

 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 23:20:28
         
 
  Asa zic si eu, cu cat alocam mai putin timp versificarii, cu atat avem mai multe sanse sa nu uitam poanta. :)

 
Postat de catre elia david la data de 2006-11-06 23:04:48
         
 
  Rectific, pentru a nu fi jignit (desi neintentionat) pe cineva: " un simplu banc" :)  
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-06 23:02:44
         
 
  Luchi, a ramas tot vineri. Nu cred ca e nevoie de atatea zile pentru a versifica un banc amarat.

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-06 23:01:31
         
 
  Nu era vorba ca termenul limita pentru trimiterea lucrarilor va fi luni? De ce s-a revenit la vineri?



 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-11-06 22:59:47
         
 
  si plansul sa fie in hohote?
pai atunci putem vota la fel ca si pentru ras :)
...
hm, taman acum te gasisi cu abonamentul, la ultimul numar...
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:57:11
         
 
  tiz Dan capitan de play dobrogean,
nu la Liviu m-am referit cand am scris de "aruncatori de bate in balta",
mi-am data seama ca nu mi-a observat explicatia initiala,
ok
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:52:25
         
 
  Lacrimi de plans, Daniel!

Pai, nu stiu ce premiu - poate un abonament la revista "Conexiuni" ? :)

 
Postat de catre elia david la data de 2006-11-06 22:46:16
         
 
  lacrimi de ras, Elia?
cam greu de masurat,
totusi

si la ce premiu te-ai gandit?
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:42:29
         
 
  Bun si la "liber", multumesc pentru raspuns.
Razi tu razi Elia, am ingrosat nitel, dar cam asa s-a ajuns: dintr-un banc, o expunere.
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-06 22:40:56
         
 
  Daniel, cu siguranta Liviu si-a postat primul mesaj inainte sa-l citeasca pe al tau. Repet, in seara asta, la mine cel putin, se intra foarte greu si pe europeea si pe poezie.ro.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 22:36:26
         
 
  1. parerea mea: fiecare e bine sa scrie cum vrea el, sa aiba cat de cat legatura cu bancul, cu poanta, nu sa traga de frazele bancului ca de stamba, pana la cotul de rima si atat,
e bine pentru diversitate,
cei care sunt pentru exactitate vor vota tot asa, ca pana acum -
adica cine vrea sa scrie alambicat, sa scrie, dar dupa aia sa nu se planga ca nu are voturi - din experienta celor doua runde asta se observa - castiga cine e mai aproape de banc, cine il transcrie mai exact si atat

2. da, situatia e buna ca poanta, dar inca nu-mi vine sa cred ca a putut exista, maestre Val
o sa incerc sa o versific, mai lase ca si-asa o sa "somez" tura asta
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:35:08
         
 
  Hai ca-mi place - propun sa se ofere un premiu special autorului acelui text care, avand la baza un banc, smulge cele mai multe lacrimi. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2006-11-06 22:34:46
         
 
  Dane draga !
Da' cum de te inervezi mai ?!
Suntem aici sa avem putin fun.
Poate ca Tudorel a glumit ! Vrea locul meu,i-l dau cu placere !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 22:30:08
         
 
  da, observ ca pana sa-mi treaca nervii de indignare, situatia s-a cam lamurit,

dar explicatia e buna asa, mai rarefiata, poate vad si altii
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:27:00
         
 
  Daniel draga,
Sa stii ca-i buna !
Hai sa o punem pe versuri !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 22:24:59
         
 
  Dane draga,
Eu am versificat bancul intr-o foarte scurta poezioara si nu l-a votat mai nimeni.
Trebuie hotarat ce sa facem ?! sa versificam bancul sau sa facem o istorioara cu multe floricele dupa acest banc ?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 22:23:50
         
 
  ok, scuze!
Nu am vrut sa fiu fruntas, pur si simplu am vrut sa particip... In etapa 2 am crescut un pic, mai sunt 6 (sau 5?, ca dau fesu' de pamant!)Am timp sa mai cresc. Sa vedem asadar cum stam cu... umorul. La treaba!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-11-06 22:21:54
         
 
  mai oameni buni, chiar nu ne mai intelegem?

e deajuns ca unul cu ochii rosii sa vada aceeasi adresa, cand ea e alta
si toti sa vada la fel apoi, precum cel tulburat la vedere, ca intr-un banc absurd?

precizez inca o data, sa fie clar pentru toti aruncatorii de bate in balta:

adresa de acum este
[email protected]

si nu
[email protected],
cum a fost cea din saptamana trecuta

asa ca n-am avut nevoie sa schimb absolut nici o parola de acces, fiind vorba de cu totul alta adresa, infiintata chiar astazi

Doamne apara si pazeste!
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:21:20
         
 
  Laurentiu, la prima etapa, nefiind interzisa metoda, fiecare a comentat si si-a indicat criteriile. Cei mai multi au pomenit de "apropierea fata de bancul initial", mai putini originalitate si umor. Probabil se presupune ca bancul are umorul lui intrinsec. Asta a fost ideea concursului "versificarea unui banc" si nu crearea unui text original umoristic, avand bancul drept pretext.

Intr-un fel e o lipsa a celor care au intocmit regulamentul (printre care ma numar si eu) si anume faptul ca nu au indicat criteriile de votare.

Dar pana la urma, cu criterii sau fara, decisiv e "gustul" votantului.

Liviu, multumesc pentru incredere. Pana sa intervin (imi merge greu netul) vad ca s-a lamurit treaba.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 22:20:09
         
 
  Rectific: bunacredinta a celor sapte si bunul simt a sase dintre ei.
Oricum, raspunsul lui Daniel este lamuritor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-06 22:14:48
         
 
  Nicolae, eu, chiar dacă nu mai fac parte din juriu, cred în bunul simț și în bunacredință a celor șapte membri și am convingerea că Daniel Bratu a avut grijă să schimbe parola de acces pe acea adresă de mail după ce a preluat-o de la Simona.
E simplu să arunci cu noroi...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-06 22:11:25
         
 
  Ce vorbesti tu Tudorica ?!
Ne-ai prins cu ocaua mica ?!
Chiar asa sa fi fost chiar
Nimeni n-a luat un dolar !
Care opt ? poti sa-i specifici,
Ca sunt doat sapte magnifici !

Fii dragut si explica-te mai pe indelete frate !
Despre ce vorbesti ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 22:08:10
         
 
  1. Laurentiu, da, in principiu e vorba de "versificarea, fara restristii, unui banc" si atat,
desi destul de multi au incercat sa se inscrie doar relativ in tema,
cu bancurile puncte de plecare,
fiind sanctionati apoi prin vot (sau ne-vot),inclusiv pentru creativitate (cel mai bun si mai facil motiv al votantului de a da deoparte textul),

deci nu e un "registru" anume, cu exceptia respectarii canoanelor rimei si ritmului,

cat despre umor, se stie doar cum e,
"dupa gust.."

2. Domnule Nicolae, daca am fi toti furiosi ca dumneavoastra, ca nu am iesit printre fruntasi, si am da asa, toti deodata, cu fesurile rosii de pamant, fara sa deschidem ochii daca nu-i ud, ce ne-am face, bre?

[email protected]

e adresa infiintata de mine astazi,
cea de dinainte, din cate stiu, era

[email protected]

asa ca un minim gest de bun simt, dupa ce v-ati grabit impardonabil, jignind, ar fi nu sa cereti anularea voturilor ci doar scuze




 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-11-06 22:06:36
         
 
  obser aceeasi adresa de e-mail. e grav, fiindca cei 8 cunosc(deci au cunoscut)numele concurentilor.
Ce-i mascarada asta?
Declar nula votarea celor 7 la turul 2 si cer reevaluarea votarii.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-11-06 21:44:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pana nu se pun pixurile la lucru, poate ar trebui precizat registrul in care ar fi bine sa fie scrise textele de concurs.

De ce spun asta? Ca si la etapa precedenta e vorba de un banc. Iar la etapa precedenta n-am prea gasit umorul in multe texte, ma iertati. Daca se cere sa spunem din nou bancul (acesta sau acela) eu cred ca umorul nu poate lipsi si asta ar trebui sa fie registrul de scris, si mai ales de judecat (votat).

De scris putem sa scriem si explicatii in versuri, si elegii (bietul domnu' Lazarescu), si balade (Miorita la doctor), si ode patriotice (in sfarsit, Ministerul Sanatatii vopseste spitalele, era si timpul) dar cand e vorba de un banc, haideti sa spunem bancul in versuri, cu umor, si asta sa ne asteptam de la public: sa rada.

Sper sa nu credeti "ca fac o dojana" (mai, ce-am mai ras la textul ala! cu B-rahatul!)

Calimero

 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-06 21:24:19
         
 
  Pana nu se pun pixurile la lucru, poate ar trebui precizat registrul in care ar fi bine sa fie scrise textele de concurs.

De ce spun asta? Ca si la etapa precedenta e vorba de un banc. Iar la etapa precedenta n-am prea gasit umorul in multe texte, ma iertati. Daca se cere sa spunem din nou bancul (acesta sau acela) eu cred ca umorul nu poate lipsi si asta ar trebui sa fie registrul de scris, si mai ales de judecat (votat).

De scris putem sa scriem si explicatii in versuri, si elegii (bietul domnu' Lazarescu), si balade (Miorita la doctor), si ode patriotice (in sfarsit, Ministerul Sanatatii vopseste spitalele, era si timpul) dar cand e vorba de un banc, haideti sa spunem bancul in versuri, cu umor, si asta sa ne asteptam de la public: sa rada.

Sper sa nu credeti "ca fac o dojana" (mai, ce-am mai ras la textul ala! cu B-rahatul!)

Calimero

 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-06 21:22:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE