FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sunt de acord cu Dvs D-le Cristescu dar ne gasind www...ul de mai sus sunt de acord si semnez
cu deosebit respect pentru o cauza nobila petitia impricinata :))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-11-06 21:12:21
         
 
  subscriu, sunt de acord cu petitia.  
Postat de catre Dana Stefan la data de 2006-11-06 15:39:31
         
 
  Susțin și semnez.

(să nu uităm totuși că la ora aceasta se află trăitori acolo nu puțini scriitori români autentici)
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2006-11-06 13:22:51
         
 
  semnez si sustin- erata, la naiba, mereu am emotii in astfel de imprejurari:) scuze!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-11-05 23:00:14
         
 
  semnez si sutin alaturi de voi!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-11-05 22:59:32
         
 
  Domnule Cristescu,
Eu ma refer la ce se publica in presa noastra de-aici, din Canada. S-a facut mare caz, luni si luni de zile , de orfanii si conditiile in care traiesc. Despre tigani la fel, ca-s discriminati. Au fost poze cu indivizi stand in apa pana la genunchi band si veselindu-se la inundatiile ce-au fost anul trecut. Mereu apar stiri despre romani prinsi cu carti de credit false si tot felul de alte rele. Vedeti, aici orice grup etnic este privit altfel cand apar astfel de stiri. Deaceea v-am spus ca ne simtim jenati cand apar asemenea stiri in presa.
Romanii din exil sunt foarte solitari. mereu am colectat bani si ajutoare pentru Romania. De cate ori a fost vreo calamitate acolo s-au strans bani de la toti si s-au trimis in tara. Nu stiu daca asta s-a mentionat in presa romaneasca.
Apelul ce l-ati facut dumneavoastra pe acest sit, deja l-am trimis si la alti romani din zona. Suntem solitari ca intotdeauna.
Tot binele, Valeriu cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-05 22:26:48
         
 
  "Nu s-a publicat nimic referitor la criminalii, escrocii si pedofilii ce au intrat in Romania din alte tari, si si-au facut de cap."

Nu ? Va ofer, dintre zeci de mii de exemlpe cateva. Dati google excroci, pedofili, criminali, in Romania si o sa vedeti. Dar este de notorietate. Unii sunt deja condamnati, altii au scapat. Ce sa mai zicem de cei care au omorat cu masinile Romani pe strazi si au fost facuti scapati. Europa, marea cultura europeana nu umbla cu dublu standard sau cum s-ar zice popular cu ocaua mica.

Eu cred ca nu ar strica sa fim ceva mai solidari. Oriunde ne-am afla. Si sa nu ne mai tot "autoflagelam"

Revenind la suiect, intrati pe link-ul respectiv si semnati petitia. Cei care impartasiti punctul de vedere.



http://www.averea.ro/wiev.php?id=5326&id_sectiune=1#Scene_1
http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles%7CdisplayArticle/articleID_8262/Romania-in-tabloidele-britanice-raiul-pedofililor-si-tara-cozilor-la-pasapoarte.html

Invazie de pedofili in Romania 5/6 octombrie 1996. Pedofilul elvetian Peter Rolf Gemrig, 42 de ani, a fost prins in flagrant de catre politie si Organizatia ...

Ispitiți de ușurința cu care își puteau practica viciul în țara noastră, unii pedofili străini s-au mutat cu totul în România, sub pretextul desfășurării ...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-11-05 22:04:12
         
 
  erata: "mentalitai"- mentalitati!  
Postat de catre nula nada la data de 2006-11-05 22:02:24
         
 
  semnez& susțin

Costin Tănăsescu
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-11-05 22:02:17
         
 
  semnez si susțin

Loredana Elena Cristea
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-11-05 21:57:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Da, oriunde si nu oricum, romanii trebuie sustinuti, si nu trebuie sa privim indiferent atunci cand sunt tratati ca o natie usor de dat la o parte, au fost destul timp trecuti prin tot felul de filtre si mentalitai obscure,

consideratii,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-11-05 21:35:06
         
 
  Asta nu stim aici unde ne aflam. Nu s-a publicat nimic referitor la criminalii, escrocii si pedofilii ce au intrat in Romania din alte tari, si si-au facut de cap. Iar despre rasism, este adevarat ce spuneti. In alte cuvinte, ne impune sa-i tinem acasa pe rromi si sa avem si grija lor, la ei nefiind bineveniti, caci au nevoie numai de brate de munca !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-05 21:09:23
         
 
  Nu impartasesc punctul Dvs de vedere. Dupa cati excroci de diverse natii, pedofili si criminali cu staif european au venit in Romania si dupa cate au facut, Romania ar fi mult mai indreptatita sa generalizeze si sa restrictioneze prezenta cetatenilor din diverse tari.

Daca Europa nu este pregatita nu trebuie fortata nota. Insa daca s-a semnat un tratat acesta trebuie respectat. Cine striga prin toata presa ca romanii, care doreau civiliyarea unor rromi, sunt rasisti? Distinsii europeni care acum fac RASISM LA VEDERE.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-11-05 20:38:11
         
 
  Restrictiile au fost impuse de guvernul Irlandez datorita romanilor care deja sunt acolo si care nu lucreaza, ci se ocupa de altceva. La fel s-a intamplat si in Scotia cu cateva luni in urma, cand ziarele lor erau pline de articole referitoare la ce fac romanii pe-acolo. Furturi, spargeri si alte chestii de care scotienii nu au nevoie. In final, tot in ziarele scotiene s-a venit cu o clarificare si anume ca cei ce faceau asa ceva erau rromi cu pasapoarte romanesti.Nu stiu daca in presa romaneasca apare ceva referitor la ce fac unii romani prin Europa. La noi apare si ne este foarte rusine. Nu este vorba de cei ce merg in aceste tari pentru a munci, ci este vorba de cei cativa care se duc pentru alte motive, compromitand prestigiul tuturor romanilor.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-05 20:30:58
         
 
  Un punct de vedere

Esenta aderarii unei tari la UE este reprezentata de libera circulatie a capitalurilor, marfurilor si persoanelor. Capitalul si marfurile romanesti pentru moment circula mai greu in UE deoarece nu prea sunt. Capitalurile si marfurile UE, in exces prin tarile lor, circula nestingherit in Romania. Forta de munca europeana nu prea este interesata sa vina in Romania. In schimb, forta de munca romaneasca este interesata de piata muncii din UE. Ei bine tocmai aceasta este restrictionata. Atunci despre ce fel de Uniune este vorba? Despre una asimetrica? Autoritatile romanesti trebuie sa se implice in aceasta problema. Daca mai exista astfel de autoritati. Ar trebui mers pana acolo incat, fata de tarile care pun restrictii Romaniei, si Romania sa puna restrictii de exmplu capitalurilor si marfurilor provenind din acea tara. Ca doar nu exista interese legitime ale unora si ilegitime ale altora. Oricum, desi nu am un interes direct, ma simt lezat de acest comportament iechitabil care, daca nu se va schimba s-ar putea sa duca la crearea unui curent de opinie anti UE. Si ar fi pacat.
O sugestie: pentru a atrage atenta autoritatilor irlandeze, si nu numai: cred ca ar trebui organizate mitinguri pasnice de protest de o ora sa zicem, saptamanal, in fata parlamentelor tarilor care discrimineaza Romania si evident si la Bucuresti in fata ambasadelor acestor tari si in fata Guvernului Romaniei.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-11-05 20:11:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE