FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La mulți ani, Dan Norea!
Text postat de Simona Dobrescu
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Fii pe pace, Dan - nu e decat o alta glumita inofensiva. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-31 12:56:01
         
 
  Liviu, multumesc pentru completare si urare :)
Că ai venit mai târziu nu-i bai, și eu am întârziat la propria mea sărbătorire.

EliaDa, nu sunt prea lămurit. Com-ul tău exprimă indignare sau uimire ? :)
Oricum, dacă glumița mea te-a supărat, îți cer scuze.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-10-31 12:52:24
         
 
  Ia te uita ce daruri isi fac oamenii de ziua lor! :))
 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-31 08:31:00
         
 
  Dane, vin și eu, după ce s-a terminat pînă și spartul tîrgului... Da' ca să nu zici că am venit cu mîna goală, îți aduc o completare la răspunsul dat Eliei:
"EliaDa, ce intrebare e asta ? Cum ce putea face vecina ? Sa ma lase (adica sa imi dea voie)! :)"
și zic:
Păi mai mult decît atîta nu mai era decît un lucru. Chiar să dorească și ea! :) E ceva mai mult decît să te lase!...

Cu drag și din partea mea: La mulți ani!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-31 08:21:21
         
 
  Ina, draga mea venetianca, ma bucur nespus ca te-ai nimerit pe aici. Pupaturile mi le poti da oricand, chiar daca sampania si piscoturile s-au terminat :)
Cu acelasi drag zambicios !


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-10-30 23:44:28
         
 
  Abia acum am descoperit cum am ratat șampania, pișcoturile și pupăturile focoase pe doi obraji zâmbăreți care dealtfel îmi sunt tare dragi:)!
La mulți ani, Norică, promit ca la anul să mă așez prima la coadă!
Cu teribilos de mult drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-10-30 23:36:52
         
 
  Daniel, se pare ca amandoi am sosit tarziu la aniversarea pe care Simona a fost atat de draguta sa o orchestreze. :)

Multumesc mult pentru vizita si urari !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-10-30 21:21:32
         
 
  acrostih rafinat, precum "adrisantu`" sarbatorit, pacat ca am ajuns asa tarziu, dar mai bine mai tarziu, decat...


La multi ani, maxim de bucurii pe minut sa ai in cuprinsul lor, maestre tiz al meu Dan!

P.S.
Dupa ani, Dan se arata
ca un soare si ar vrea
pe-ultim nor plutind, pe data,
sa-l alunge ... DA`-N NOR EA...

:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-10-30 19:54:39
         
 
  EliaDa, ce intrebare e asta ? Cum ce putea face vecina ? Sa ma lase (adica sa imi dea voie)! :)

Pentru voturi mai am timp pana maine. Am venit obosit si vreau sa citesc textele cu mare atentie.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-10-29 22:53:15
         
 
  In chestia cu pricina,
Ce putea face vecina? :))

Bine ai revenit -
e momentul sa iti imparti voturile.:))
 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-29 22:34:20
         
 
  Doamne, lipsesc si eu trei zile si... ia uite ce gasesc !

Simona, multumesc din inima si inca de trei ori: pentru surpriza, pentru calitatea ei si pentru ca ai facut onorurile de gazda in locul meu.

Gina, speram sa fi uitat prima noastra intalnire :) Norocul meu ca nu esti ranchiunoasa. Multumesc, te pup si eu !

Luchi, tot nu stiu cati prieteni am pe site :) Dar stiu sigur ca tu esti unul dintre ei. Multumesc !

EliaDa, e adevarat ca
Vecina de langa casa
Niciodata nu te lasa ? :(
Multumesc !

Dana Banu, era momentul sa treci de partea cealalta a strazii, ca eu am traversat-o de mai multe ori :) Multumesc !

Dana Stefan, iti admir de multa vreme vizualele (si nu numai) dar nu ma consider suficient de competent ca sa vin cu comentarii. Multumesc !

Tavi, la varsta mea numai infante nu ma pot considera :) Multumesc !

Cornel, multumesc mult pentru urari si aprecieri !

Vali, sa traversez oceanul e una din dorintele mele ascunse. Daca o voi face vreodata, te vizitez cu mare placere. Multumesc pentru urari si pentru invitatie !

Lory, stii cat iti admir talentul si stii si ce viitor stralucit iti prevad. Multumesc pentru sampanie si pentru urari !

Elena, de cand ai venit pe site consider ca esti talentul numarul unu in alegerea celei mai potrivite poze intr-o anume situatie. De unde le scoti, soro ? Multumesc si pentru flori si pentru inimioara !

Laurentiu, vii atat de rar pe aici (a se citi: iti ducem dorul !) incat sunt de-a dreptul incantat ca te-ai nimerit si de ziua mea. Mai ales ca tu esti "vinovat" in mare masura pentru prezenta mea pe meleagurile astea. Multumesc !

Carmen, in mod evident imi doresc sa imi petrec anii ce urmeaza alaturi de cei dragi. Adica alaturi de voi ! Multumesc !

Adelina, sper ca pana pe la sfarsitul anului sa ne intalnim pe viu toti constantenii de pe site. E pacat sa fim atat de aproape si sa nu stim cum arata Simona, Elia si altii :) Pana atunci un pupic virtual si multumesc pentru urari !

Mahmoud, multumesc pentru urari. Sper sa fi participat la concurs, mai ales ca tema era "Arabul si gradina" :)

Costin, omorat de vizita, cred ca e prima oara cand ne intalnim, asa e ? Multumesc pentru urari !

Claudia, ma coplesesti ! Multumesc mult pentru urari si aprecieri !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-10-29 22:04:24
         
 
  Acum multi ani, o femeie avu curajul sa aduca pe lume un copil, care fu baiat si i-se dadu numele de Dan. Cu el se intrupa si umorul zeiesc...pentru a creea sufletelor stari bune de dispozitie.
Amandoura le urez: stralucire!
O viata fericita!
 
Postat de catre cornelia claudia iakab la data de 2006-10-28 22:43:39
         
 
  Laurențiu, Carmen, Adelina, Mahmoud, Costin, vă mulțumesc, în numele lui Dan, pentru gândurile frumoase pe care i le-ați adresat – iote că eu tot fac de zor onorurile, dar sărbătoritul nostru se lasă așteptat... :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-10-28 20:38:42
         
 
  La mulți ani, Dan! Să ai parte de ceea ce îți dorești! Așa că ai grijă ce îți dorești. :)
Multă sănătate, că restul cumpărăm. :)
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-10-28 19:40:52
         
 
  O viață lungă cu sanătate
De la al vostru arab și frate
Să-i urăm domnului Dan
Înspirație și la mulți ani.
cu drag
Djamal
 
Postat de catre Djamal Mahmoud la data de 2006-10-28 18:35:30
         
 
  Dan, un sincer “La mulți ani” și din partea mea. Ani mulți și fericiți și inspirație în condei! Să ne înseninezi mereu frunțile!

Și astăzi au aprins cu mare drag lumina,
Epigramista Talentescu Anghelina
Și subsemnata… Catrenescu Adelina.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-10-28 18:11:46
         
 
  La Multi Ani, Norica, ani buni, frumosi si tot ce iti doresti, alaturi de cei dragi si de...noi, fireste! Da' pe unde talalai, frate?! :)

Simona, iti multumim pentru gest, fara el ar fi scapat Norica nepupat!
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-10-28 18:04:49
         
 
  Norica, eu, intamplator
Pe lumea asta, dand de-acel picior,
Ca sa nu spun, vazand alaturi dopul,
Si sticla groasa cam cat polobocul,
Mi-am zis: Precis acolo-i rost de mine,
Si rostu-ar fi ca sa-ti urez de bine,
Si tot asa, cum imi doresc si eu,
Tot leatul nos', sa-ntinerim mereu!

La Multi Ani!
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-10-28 17:46:41
         
 
  Gina, Luchi, Elia, Dana Banu, Dana Ștefan, Tavi, Corneliu, Valeriu, Lory, Elena, mă bucur că ați lăsat aici câte un semn de bună-urare pentru prietenul nostru Dan Norea, care astăzi își aniversează ziua de naștere. Îl aniversăm și noi, în limite virtuale, ca să știe că și aici, în Europeea, are prieteni care-i doresc tot binele din lume. Dedicația mea nu s-a vrut a fi una foarte personală. Până la urmă, cu toții suntem ucenici, și atâta timp cât avem inima deschisă, putem învăța unii de la alții – iar eu sunt convinsă că, slavă Domnului, material didactic avem din belșug ! :)

Vă mulțumesc tuturor.

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-10-28 16:44:20
         
 
  erata...a se citi: bunătăți și votez!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-10-28 13:48:45
         
 
  Să-ți fie viața roz cum e această inimioară
ți-am pus în ea și doi pantofi
de ziua ta, amice dragă,
îți zic și eu: MULTI ANI, cu SĂNĂTATE
ai grijă, să nu bei prea mult
și cu prea multe bănătăți să nu te-ndopi:))
( din grija mea pentru silueta ta):)))
Photobucket - Video and Image Hosting

și mai adaug și un coș cu flori
simbol al marilor iubiri
să îți trăiasca ce dorești
să dăruiești la fiecare câte-o floare
mulți ani să ne trăiești.
Photobucket - Video and Image Hosting
cu mult drag ..Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-10-28 13:45:45
         
 
   
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-28 13:36:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ">

Mulți ani nene Dane să ne trăiești și să ne scrii tot la fel de spumos ca șampania asta pe care te rog s-o beicu gândul la noi!

La Multi Ani!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-28 13:35:12
         
 
  Dragul meu Danut ! Pai noi aven amandoi aceeasi varsta, adica am fi de acelasi leat. Nu spun ca asta nu se spune, dacat femeile se lauda cu varsta lor ! La multi ani ! si toate cele dorite.
Cu drag, Valeriu.
P.S. Poate sa-mi faci si mie vreo vizita candva !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-10-28 12:41:34
         
 
 
Sărbătoritul se pare că e departe bucurîndu-se de un cadru privat și intim. Anii cei mulți pe care i-i doresc sînt nimic pe lînga veșnicia pe care a surprins-o în epigramele lui. Mă bucur că Simona se dovedește și o excelentă maestră de ceremonii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-28 10:29:00
         
 
  la multi ani infantelui Norica
semnat : Agramat Tavica
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-28 09:25:22
         
 
  "La multi ani!" Dan si tot ce e mai bun pentru tine in anii care vin. O toamna splendida iti doresc azi!  
Postat de catre Dana Stefan la data de 2006-10-28 09:22:35
         
 
  La mulți ani, Dan Norea!  
Postat de catre Dana Banu la data de 2006-10-28 09:19:04
         
 
 
La multi ani, vecine.

Ce-ti doresc eu?

Sanatate, noroc, bani,
Nu doar ucenici si fani! :)




 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-28 08:21:43
         
 
  ha ha,

Luchi, esti mortal,

repet:"La multi ani Norica!"

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-28 08:17:01
         
 
  Propun fiecărui cititor, care dorește să-i transmită lui Dan urarea "La mulți ani", să voteze textul, așa fel ca Dan doar la aruncarea unei priviri să știe câți prieteni are pe site! Chiar acum voi face ce-am propus!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-10-28 08:14:44
         
 
  wow,

"La multi ani!, Norica, zau, de pe insula, strang abuziv norii, sa-ti trazneasca un ecou, macar soptit...cumva...

"La multi ani!"- maestre, o mie de ani si una mie de...nopti!

consideratii,

goia


de pe insula (imi amintesc cum prima data m-ai facut agramata, a doua oara m-ai intrebat: Gina, ce inseamna insula din Atlantic?...sunt tot agramata, omule, engleza, ma omoara, memoria...sa ne traiesti, Norica...la multe, multe, altele!...te pup,)

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-28 06:45:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE