FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mulțumesc Mariana de cuvintele de îmbărbatare pe care tocmai le-ai postat
o să țin cont de ele pe viitor
cu drag tavy

Mulțumesc Liviu, știu că nu e ceva personal și de aceea o să țin cont de sfaturile tale
cu drag tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-24 14:36:06
         
 
  Probabil că n-ar trebui să te mai pierzi în texte de genul celui cu porcul sau alte năzdrăvănii pe care le mai inventezi.
Postat de catre Mariana Fulger

Asta spuneam și eu!
Poate doar pe un ton ceva mai acut.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-24 11:37:24
         
 
  Probabil că n-ar trebui să te mai pierzi în texte de genul celui cu porcul sau alte năzdrăvănii pe care le mai inventezi. Ai o gândire profundă, ești sensibil, poți crea minuni, dacă te străduiești. Pe cele fără nor cine ți le luminează? Mulțumesc, Tavy. Rămânem așa cum suntem, nu ne schimbă vremea, nici oamenii. Dacă am face ce spune fiecare om, n-am ști nici după o mie de vieți cum vrem să fim. Eu merg în felul meu. Știu ce vreau să spun, spun cu sufletul, cu mintea, dacă îi place cuiva, bine, dacă nu, nu. Îi acord sufletului acest mic privilegiu - îl ascult. Și pe al altora. Să ai o zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-24 10:53:11
         
 
  chiar că am crezut că nu mai am prieteni care să fie alături...
bravat... Mariana! prietenul anevoie se găsește
:)))
nu sunt supărat nu stiu să pierd și de aceea-mi leg bine sacul...
multumesc și noapte bună steluța mea
tu imi luminezi nopțile cu nor!
de aceea nu te pot stinge intemperiile vieții-
rămâi așa cum te știu.

cu drag tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-23 23:08:57
         
 
  ieri o prinsei pe Leana-n cimitir
Josephine Sageata

mă tot gândesc și n-am răspuns
cât de jos o fi ajuns
să sape s-o găsească-n cimitir
pe Leana să o coase, fir cu fir!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-23 23:02:59
         
 
  Un text dinamic, Tavy. Imaginația cititorului, dacă-ți cuprinde zarea, vede departe. Nu ai tu cea mai bună expunere a ideilor, dar acestea sunt de apreciat cu toată sinceritatea. Și, ca de obicei, nu voi vota poezia (forma artistică tehnică pe care o așteaptă criticul), ci părțile care nu se găsesc oriunde. Să ai o noapte fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-23 23:01:23
         
 
  ,,și-n spasme se-ncrețește fir cu fir în stropi felii''

ieri o prinsei pe Leana-n cimitir
și iute, de pământ dădui cu ea
și mă uitam râzând la pleata sa
în spasme-mbârligată fir cu fir

tavy:) beton text!:)

 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-10-23 22:43:48
         
 
  eu doar sper și tu regreți, îmi pare rau de tine, eu nu sunt singurul ghiocel cu care speri tu să faci primăvară pe site!
ai mult de lucru frățioare Liviu, o muncă titanică
sau speri că ți-ai găsit jucăria...:))
te înșeli caut-o în altă parte
la mine pe pagină ca și acasă să vi cu gânduri bune, dacă nu, nu te primesc...
cu mult respect
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-23 22:34:02
         
 
  Poate că nu sunt singurul.
Și poate că vine o vreme cînd simți că e prea multă giugiuleală rozalie în comentarii: Plăcut, mai trec, drag, pusi...
Și poate pentru că simt că nu orice înșiruire de cuvinte înseamnă o imagine, și nu orice înșiruire de imagini înseamnă poezie.
Și poate pentru că îmi doresc ca acest site să se trezească la viață.
Și poate pentru că aș dori să văd simțul critic la lucru, critica fiind singura soluție atunci cînd vrei cu adevărat să ajuți pe cineva să vadă ce e de văzut.
Și pentru că nu-mi place lîncezeala în care se scaldă multe texte.
Dacă cineva consideră că greșesc, să mi-o spună. Argumentat.

Am înțeles ce vrei să transmiți prin versurile de mai sus. Ceea ce-ți reproșez este amalgamarea unor imagini pînă la limita la care fraza devine hazlie. Cum sună:

și-n spasme se-ncrețește fir cu fir în stropi felii
de înger mocnind rouă crește mare în mare și
mai mare...

? Crește mare în mare și mai mare. Sună ca o ghicitoare. Ce-i mai mare și mai mare și din rouă crește-n mare?
Poezia trebuie să fie cu mult mai mult. A, a fost validată pe Agonia? E ăsta un certificat de calitate? O spun cu sinceritate, am citit pe Agonia, ca de altfel și pe alte saituri, comentarii pe lîngă care rozuliul de care aminteam mai sus ar păli.
O spun încă odată, fără o atitudine critică, făcută ea și sub formă de glumă, ne paște culoarea roz a automulțumirii de sine.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-23 22:24:18
         
 
  de ce oare eram sigur ca tu Liviu esti singurul intrigat de versurile mele?
astea au fost apreciate/n agonia altor vremi si chiar n/au fost categorisite atat de hilare precum le faci tu :))
accept ptovocarea, doar stii bine acest lucru si nu ma supar!
cu deosebit respect
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-23 21:52:24
         
 
  -voi unde sunteți, echipă SMURD?
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin

Cred ca-s ocupati. Resusciteaza capra forestiera.

Tavy, crede-ma, n-am priceput, Pamintul asta e la geneza sau la agonie?
Porile suculente mi-au placut. Dau bine in peisaj.
Parerea mea sincera? O aiureala.
Chiar daca ai sa te superi. Mai mult chiar, as dori sa te superi. Poate asa vei realiza hilarul:
"și-l doare frenetic noxe și praf și zgomot, de frig
zăpadă căciulită-n gleznă sură în nopți visare de cald
ecuatorial udat"
E un citat scurt. Puteam cita toata poezia.






 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-23 20:18:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE