FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Comentariul tău a apărut cu întîrziere, Geea. Întrebi: Si de ce nu spui lucrurilor pe nume?

"Uneori, personajele acestea trebuiesc cunoscute, sunt multi gura casca ce iau de bune cacarezle poleite..."

Nu e nevoie, s-a arătat el de la sine punîndu-și pecete copita. Se recunoaște imediat și vine totdeauna nechemat. Cum "nechemat" este de la Dumnezeu. Sper că l-ai identificat, nu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-21 10:23:53
         
 
 
Ex, iartă-mă, e prima frază nimerită, dar în ghiveciul pe care-l scrii de cîteva luni n-am fost în stare s-o disting. Scuze, poate mai faci una anul ăsta. Succes. Nu-mi vine să cred, e primul punct realizat. Punctul de onoare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-21 00:43:19
         
 
  Doamne Dumnezeule,
Iar ati luat-o si incasati cat cuprinde
Pai asta era si ideea cu balaurii...
Nu v-ati prins.
Hi Hi Hi
Doamne.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-20 21:35:06
         
 
 
"Scoateti flacar pe nari ca balaurii ignifugi."

De ce nu pui matale mîna pe DEX online și scrii după aceeași ureche bleagă:

IGNIFÚ//G ~gă (~gi, ~ge) și substantival (despre materiale, substanțe) Care este neinflamabil; care se aprinde greu. /
Toate astea cu -fug zic nu. Hai că ai haz, dar numai involuntar. Cînd vrei ești doar hazofug.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-20 20:36:58
         
 
  ,, asa e nea cornele" asta apropos de reclama la Ciucas......

acum serios. ,,Cel mai trist lucru din lume este măscăriciul cabotin. Cel care știe că este lipsit de talent, dar, afectat și înfumurat, se dă în spectacol neîncetat și fără pic de rușine.

Figurant submediocru, colindînd provincia și producîndu-se în mahalale, obișnuit cu succesele ușoare și ieftine, el reiterează neobosit aceleași mijloace facile, de prost gust."
nu faceti decat, pentru a lalai textul sa dati dfinitia cuvantului cabotin, luata probabil dupa dex online.Si cu ocazia asta vreti sa va dovediti superioritatea stilistica care e fada si flasca biata de dansa, dupa cum se observa.

,,Este și cazul comentatorilor ridicoli care se produc pe acest site. Nici huiduielile, nici ouăle clocite și roșiile putrede zdrobite peste fardul lor strident nu-i descurajează. Rezistă cu un eroism de paiațe pălmuite copios din convingerea confuză că publicul îi adoră și va deschide pretutindeni cluburi pentru fanii lor.

În spectacolul cel mai recent, jucînd rolul unui cocoș jumulit, un cabotin reputat, uitînd că din cloaca lui nu pot ieși asemenea produse, și-a expus pe post de ouă, în mai multe rînduri, căcărezele poleite. Și asta cu aceleași trîmbițe glorioase și fiorituri de papagal în călduri.

Îl recomand călduros pentru teatrul ambulant: Masca de Mucava Scorojită.''

Aici etalati arogant neputinta dumneavoastra clasica. Scoateti flacar pe nari ca balaurii ignifugi. Nu-mi aduc aminte sa fi avut replici ucigatoare. Doar stereotipe mutilari ale limbii romane sau eseuri indopate cu neologisme ca pe curcanii de ziua recunostintei.
Aici insa sunteti sincer. Fireste ca nu pot iesi asemenea produse. E atat de greu sa bati campii in milioane de pixeli pe cap de postare furajata, incat sunteti unicul si singurul cavaler teuton al tastaturii batute ca apa-n piua.
notre respect.
va recomand calduros sa nu va lasati.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-20 19:50:08
         
 
  Si de ce nu spui lucrurilor pe nume? Uneori, personajele acestea trebuiesc cunoscute, sunt multi gura casca ce iau de bune cacarezle poleite... I-ai ajuta (pe acestia din urma) sa faca diferenta dintre ce e bun si ce e rau... unii mai cred ca tot ce zboara se mananca, si vai saracii, ce dinti zdrobiti au fiindca n-au stiut ca avioanele, rachetele, meteoritii, stelele sunt necomestibile...

cu drag Geea
 
Postat de catre gabriela marieta secu la data de 2006-10-20 16:59:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE