FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Hadriana Morarescu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  la inceputurile mele din clasa a II-a.
Hadriana Morarescu

:) Aici ar putea fi explicatia. Trebuia s-o iei dintr-a I-a...
Sa fim copii, zici? Pai, noi am cam vrea, dar te-ai dat la noi cu prea multa maturitate, si ne-am cam speriat.
Putem s-o luam de la capat. De-a ce-ai vrea sa ne jucam? Sper ca nu de-a critica literara! Asta pentru ca si scrierile noastre sunt tot incercari. Poate doar ceva mai reusite.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-22 22:45:23
         
 
  dragi Elia, Gina si Liviu,
Multumesc pentru sfaturi. Stiu ca poezia mea nu e cine stie ce. E numai o incercare. Dar am scris-o cu gandul la Eminescu si la copilarie, la inceputurile mele din clasa a II-a. N-ati mai vrea si voi sa fiti copii? Pacat daca nu vreti.
Gina-mo, de ce esti ca Toma necredinciosul in privinta sexului meu? Toma, pana nu a pus degetul... Dar nu vreau sa comit blasfemii.
 
Postat de catre Hadriana Morarescu la data de 2006-10-22 22:16:12
         
 
  hadriana-mo,

sub nici un aspect nu esti poet, sau scriitor de poezie, oricat am analizat nu am gasit nici o motivatie, oricat de strategica, prin care un scriitor de poezie sa accepte un asemenea joc de culise...si nici nu cred ca esti noua pe acest site, nici ca esti femeie...de prea multe ori ai repetat "noi femeile, noi poetele...", nu pot face un comm textului, asadar "colega", clovn al europeei, poarta-ti costumul multicolor cu miros de naftalina...

as fi vrut sa rad, insa nu sunt in forma, pot mima "ha, ha..."

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-20 21:28:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  oau
superbe versuri
rad de ma prapadesc....
Hadriana notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-19 19:15:59
         
 
  Vorba unui simpatic coleg,
oau ! :)
Totusi, nu votez. Nu inca.

Atatia versificatori de talent de la care ai avut ce invata, comentandu-i :) si tu ai dat-o in bara. :) Poezia mai trebuie lucrata. De asemenea, mai poti lucra un pic si la imaginea pe care ti-ai creat-o pe site, pentru a fi citita in continuare. Daca doresti, fireste, sa-ti dezvalui identitatea poetica (si nu numai), invaluita inca in mister.




 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-19 18:58:37
         
 
  După incisivitatea comentariilor (chiar agresivitatea lor, uneori), mă așteptam, sincer, la mult mai mult.
Nu poți mai mult, sau ne testezi?


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-19 17:41:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE