FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"Domnule Cristescu, v-am demonstrat ca a vorbi ca ecsintescu, chiar si mai dur, este usor. In privinta meditatiei, voi prefera meditatia poetica iar dumneavoastra, ca ultim raspuns, mai am doar doua vorbe sa va spun:
pestele de la cap se impute
raul trebuie taiat de la radacina"

Ionut Caragea, tu nu asta tineai mortis sa demonstrezi...nu-i asa?

sincer, ai revenit cu o replica anemica...eu am stat o juma' de noapte si am incercat sa-ti infirm decizia...Emanuel Cristescu a replicat ferm si argumentat considerand site-ul ca un intreg ansamblu, ecsintescu a replicat solo, oricum ridicand la patrat si zeflemitor- justificat, ups, mai, ustura...asadar, in viata ne impiedicam, insa hei, ne ridicam si mergem mai departe...

in cazul in care mai urmaresti,

good luck, amigo

goia




 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-17 03:22:40
         
 
 
Bravo, ex, cu Ionuț ai reușit. Da' cu scrierea-i dezastru! Rîd și curcile (cred că plagiezi cu brio un elev de clasa întîi). Bîzîi ca un țînțar nervos și slab de constituție. Și te crezi bombardier.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-16 20:08:31
         
 
  Draga Domnule Caragea,
am ras d m-am prapadit. Cu lacrimi. Atata puteti?
Credeam ca meditatia poetica nu este meditatie de tip M.I.S.A.
Nu credeam ca un poiet de talia dumnavoastra se coboara in reconversia sociala si devine deratizatorul site-ului.
,,Scarba pentru un nimeni, pentru un nenorocit....care ejaculeaza in prezervativ"
Puisor mic si genial vad ca te-am scat la ficateii tai poetici. Doamne cat pot rade.
Paradoxal nu folosesc prezervativul deci nici aici n-ai nimerit-o.
,,Mi-e foarte usor sa-l desfiintez pe acest dobitoc dar nu asta este rolul meu, noi scriitorii ecsintescule, avem lucruri mai bune de facut decat sa pierdem vremea raspunzand la erectiile tale."
Puiut de ce nu o faci. Desfiinteaza-ma. Daca nu ai stil iti ofer meditatii. Si cine ti-a spus ca tu sti scriitor. Genialule faptul ca publici din bani personali la edituri obscure versuri de doi lei nu inseamna ca esti scriitor, ci doar un arogant d cativa dolari canadieni.
Esti prea inteligent dupa cum constat si nu pierd timpul sa ti dsenez ca literatura d tip underground a marcat o epoca. Literatura scrisa de scriitori nu de saltimbanci veleitari. Te las pe tine sa apari in cenacluri si sa barduiesti fanele. Conditia mea de vierme..hi ha hi ha hi hihi
Cred ca ai ramane mirat de conditia mea din real. Dar sa stii ca si viermii au farmecul lor.
Plagiat tip Freud, bati campii cu frecventa masturbanta. AcadEmia Catavencu este o gazeta extrem de serioasa.Chiar foarte serioasa, nu ai reusi sa publici acolo nici in 10 vieti poetice.
Revistel pornografic nu ma atrag, la fel ca si filmele xxx.
Puiut mic mi-e simplu sa ma distrez cu toata ars poetica ta inchipuita. ,,Voi scriitorii" sunteti doar aroganti inchipuiti. Ar trebui sa mai meditezi cand iti arogi merite atat de fantastice. Nadajduiesc.
P.S. aUZI ,,NOI SCRIITORII' HI HI HI HI HA HA HA . mERSI am ras cu lacrimi....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-16 19:34:22
         
 
  Domnule Cristescu, v-am demonstrat ca a vorbi ca ecsintescu, chiar si mai dur, este usor. In privinta meditatiei, voi prefera meditatia poetica iar dumneavoastra, ca ultim raspuns, mai am doar doua vorbe sa va spun:
pestele de la cap se impute
raul trebuie taiat de la radacina

Va salut si va doresc succes.
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-10-16 11:33:10
         
 
  Unde greșește domnul Ionuț Caragea,

1. „Am urmarit discutiile astea cu aspect de mahala”

Când te retragi dintr-un loc o faci și gata. Ce rost mai are să urmărești ce se întâmplă acolo. Mai ales dacă ce se întâmplă este în opinia ta și „mahala”. Conotația pejorativă este implicita. Să înțelegem în subtext că mahalaua are pentru domnia voastră cumva o atracție irepresibilă?

2. „, pentru un nenorocit” , „Mi-e foarte usor sa-l desfiintez pe acest dobitoc” , „conditia de vierme, de nenorocit”

Neonorante sintagme pentru un literat. Exced chiar condiția unei mahalale ceva mai spălate. Și vă coboară sub limbajul textual ecsintescian. Atenție ați atacat direct omul ecsintescu. Nu textele sale. Ceea ce nu este frumos. Că procedând astfel nu anticipați posibilitatea ca și domnia sa să folosească o aceeași modalitate de expresie, dacă nu să o ducă pe noi culmi.

3. „Adevarul Domnule Cristescu, ca in aceasta concurenta cu celelalte siteuri, pretextul unei libertati de exprimare in stil democratic nu va duce la salvarea acestui site de mediocritate, pentru ca nu stiti sa faceti acele delimitari intre a fi sef si a fi moale. Dati-i lui Ecsintecu un deget si va va lua intreaga mana.”

Europeea nu se consideră în concurență cu celelalte siteuri. Concurența înseamă cucerirea unei cât mai mari cote de piață pornind de la trebuințele și necesitățile umane de natură material comercială. Spiritualitatea reprezintă o necesitate privită prin prisma valorizării culturale de către una sau mai multe comunități. Spiritualitatea nu se supune decât într-o mică măsură legilor pieței. Ia să ne imaginăm că, și iau două exemple extreme, am dori să punem în „concurenț㔠o revistă în care se vorbește despre teoria relativității și una de tip Hustler. Care ar avea mai mare acoperire comercială și care spirituală? Putem lăsa la discreția pieței valorile spirituale? În toată lumea acestea sunt subvenționate. Sper să fi înțeles exagerarea din exemplul meu.
Dacă ați fi fost atent ați fi văzut că Europeea, la capitolul link-uri face trimiteri la siteuri similare. Nu vi se pare o practică anticoncurențială? Și știți de ce? Pentru că nu concurența în sine este miza Europeei. De altfel și pe mine mă doare că trebuie să-mi pierd timpul cu astfel de ținte false.

Libertatea de exprimare nu este un pretext. Este o mare valoare spirituală. Dacă nu cumva cea mai mare. Nici o altă valoare nu poate fi contrapusă libertății de exprimare. Știu vor sări unii și vor zice: păi cu limbajul cum stăm? Că pentru utilizarea cuvintelor vulgare ați invalidat texte. Da așa este. Exigența noastră se manifestă în direcția și a acestei valori validate de normalitatea existenței sociale. În numele libertății de exprimare nu putem trece din normalitate în promiscuitate. Însă în numele apărării normalității nu avem dreptul să interzicem libertatea de exprimare. Pentru decența limbajului avem mijloace tehnice: nivelul care permite filtrarea vulgarității, a trivialității a licențiosului. Însă de aici și până la a exclude pe cineva de pe site este cale lungă. Ecsintescu există. Eliminarea lui de pe site nu rezolvă problema. Abia aceasta ar reprezenta un fel de tactică a struțului. O problemă apărută nu se ignoră. Se analizează și se soluționează. Credeți că atitudinea lui ecsintescu față de textele Dvs se va schimba prin eliminarea lui de pe site. Credeți că ecsintescu este o excepție? Nu domnule Caragea. Lumea este variată. Și este bine că este așa. Dacă domnia voastră este interesată doar de comentarii adulatorii veți simți plăcerea gâdilării orgoliului literar pe termen scurt. Atât. Pe termen lung nu veti progresa. Marii autori nu se tem de nimeni și de nimic. Își depășesc scârba și privesc suveran atunci când sunt nedreptățiți. Însă marii autori au și îndoieli. V-ați pus vreo secundă întrebarea: dar dacă acest ecsintescu are dreptate? Fie și parțial? V-aș fi vrut să aveți forța să-i răspundeți lui ecsintescu însă nu în maniera sintagmelor de mai sus. Care, din păcate, vă descalifică.

Cât privește „salvarea acestui site” după ce ați plecat de pe el o consider o dulce ipocrizie. Nu vă interesează. Lăsați-mă să mă ocup așa cum cred de el și nu vă depășiți atribuțiile.

Mediocritate! V-aș fi recunoscător dacă ați detalia. Eventual dacă ați indica excelența în domeniu după opinia Dvs. Adică aș dori să văd în raport cu ce găsiți dvs că Europeea se află în mediocritate.

Statutul meu aici nu este de șef nici tare nici moale. Ci de partener al celorlalți membri într-un proiect poate utopic însă un proiect necesar. În plus mai am și grija administrării siteului, pe baza unor reguli pe care cei care evoluează aici se presupune că le împărtășesc.

Nu contest că pe fond, adică în ceea ce privește respingerea vulgarității, ne aflăm pe aceeași baricadă. Însă ați greșit fundamental când ați cerut excluderea lui ecsintescu de pe site. Și asta printr-un ultimatum. Care ar fi creat un precedent. Inacceptabil.

Așadar stimate Ionuț Caragea vă rog să meditați la cele ce v-am spus și, în eventualitatea unui posibil răspuns, să evitați exprimări de tipul celor de mai sus.
Europeea vă stă la dispoziție chiar dacă opinia dumneavoastră având conotații denigrative la adresa sa mi-a lăsat un gust amar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-16 06:45:07
         
 
  Am urmarit discutiile astea cu aspect de mahala si sincer, ca si vorba celebrului politician roman...mi se face scarba. Pentru acei care vorbesc vis a vis de lasitate, le voi spune clar un singur lucru. Sa nu confunde lasitatea cu sentimentul de scarba. Scarba pentru un nimeni, pentru un nenorocit care ejaculeza in prezervativ. Mi-e foarte usor sa-l desfiintez pe acest dobitoc dar nu asta este rolul meu, noi scriitorii ecsintescule, avem lucruri mai bune de facut decat sa pierdem vremea raspunzand la erectiile tale. Noi scriitorii venim aici pentru a ajuta cu prezenta noastra in primul rand, noi scriitorii suntem reali si nu clone. Poezia inseamna un cadru armonios. Daca vei merge si iti vei expune erectiile intr-un cenaclu, te vor da aia afara din sala sau te vor diagnotica dobitoc. Tu nu vei ajunge niciodata sa-ti depasesti conditia de vierme, de nenorocit cam asa cum parafrazeaza Popescu unoeri, comentariile tale sunt nule fata de poezie si nu ai absolut nici o competenta in afara de textele tale cu ajeculari precoce sau ejaculari intarziate, bineinteles intr-un cadru metaforic.

EU cred cu parere de rau ca domnul Cristescu este marele las de pe acest site, pentru ca permite dejectii in numele democratiei, numai un lider autoritar stie sa-si tina in frau armata domnule draga. Scopul dumitale este sa incerci pe cat posibil sa-ti pastrezi userii care au cat de cat o recunoastere si care iti cresc nivelul siteului. Dar dupa cum vad eu, pleaca toti. Si se duc acolo unde sunt invitati, acolo unde scriitori sunt cu totii impreuna, acolo unde ecsintescu nu poate sa intre si nu va intra in vecii vecilor. El stie ca literatura pentru el inseamna doar frecarea sinapselor si ca nu va ajunge niciodata undeva cu plagiatul asta stil freud. Poate va face texte pt catavecu sau reviste porno, este posibil sa ajunga si bogat, dar vorbind de poezie, este o nulitate, si poate sa citeasca si Brumaru(daca tot ii da numele) poate sa citeasca ce vrea el ca nu-si va depasi niciodata conditia.
Adevarul Domnule Cristescu, ca in aceasta concurenta cu celelalte siteuri, pretextul unei libertati de exprimare in stil democratic nu va duce la salvarea acestui site de mediocritate, pentru ca nu stiti sa faceti acele delimitari intre a fi sef si a fi moale. Dati-i lui Ecsintecu un deget si va va lua intreaga mana.

Insa, lucrurile vor trece rapid in delasare, chiar daca in viitorul apropiat mai vor pleca si un Lory de pe site si un Cornel cum au mai plecat si altii.
Ciclul mediocritatii va continua. Si acesta va purta marca ecsintescu.
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-10-16 02:21:46
         
 
 
"Voi apela le el, smerit,
Poate mă scapă de... gândaci!"
Luchi Tenenhaus

Gîndacii sînt nimica, Luchi,
Cu el, te mîncă și păduchii(*** ).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-15 19:52:38
         
 
  ,,Voi apela le el, smerit,
Poate mă scapă de... gândaci!``

Nu-l supăra, maestre Luchi
E suferind, abia se ține
Să stea din când în când, pe vine
Punctul lui forte, sunt păduchii
Acuma face, să-și revină
Gargară cu țuicomicină
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-10-15 19:22:33
         
 
  Cum ecsintescu-a reușit
Să bage spaima-n pui de daci,
Voi apela le el, smerit,
Poate mă scapă de... gândaci!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-10-15 19:00:34
         
 
  esci, nu plec de tot:) uite m-a convins șeful că se merită să mai stau around for a while:)

oricum, Josephine va rămâne aici cu voi:) și presimt că-și va ascuți rău de tot săgetuța
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 13:48:37
         
 
  Draga mea,
esti nervoasa...patocritica ma obliga sa nu transez hormonal cazuistica ,,aprinderii" tale.
Pana la urma ce vrei? Sa te laud si sa te imbalosez cu superlative cun-lingvistice.
Sa fi tu amazoana heterosexuala a poeziei on line. Candva ti-am spus ca vei intra in Istoria literaturii romane. Nu am precizat atunci si cuvantul (la) erata. Nu o fac nici acum.
Plecarea ta de pe acest site( doamne ce melancoloic suna n.a)e o tampenie mai mare fata de orice comentariu al meu. Intre noi fie vorba narcisismul tau pseudo-poetic te-ar impiedica sa o faci. Parere marca Ecsintescu. Lory ai scris o frumoasa poezie, alo. Esti geniala. Ma tem de forta ta nucleara. Coree ce esti. Asa e bine.
Corneliu Traian Atanasiu este fara doar si poate un eseist. Asta daca in clasa a IV a se compun eseuri. Dar asta e parerea mea. Subiectiva. Si bahica. Nu-ti ascund ca beau de fix 48 de ore.
Crezi ca as avea nevoie de ajutoare sa-ti demontez poemele extravagant multimilenare.
Nu m-ai jignit numai pe mine, spunand de catelusi...probabil dog germani ar fi fost mai potrivit si nu-ti dadeam nota 0 la buna crestere literara....
Lory imi cer scuze in fata mea a familiei mele, a orasului de unde tastez si a Uniunii Europene ca te-am lezat in causul licentei tale poetice.
Punct.



 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 13:46:13
         
 
  Europeea este pentru oameni puternici. Oameni capabili să facă față oricăror provocări.
Viața în sine este dură. Latinii spuneu Homo homini lupus. Și nu s-a schimbat mare lucru de atunci.
Europeea nu este și nu se vrea a fi o seră.

A pleca de pe Europeea din cauza cuiva este o eroare. Mai ales când ai sustinerea Europeei.

Ecsintescu chiar dacă semnează virtual este un om real. Ca atare a "fugi" din fata lui este un gest cu ușore conotații de lașitate. Ecsintescu dacă este vulgar Europeea are mijloace tehnice să-l constrângă să nu mai fie. În rest are dreptul la opinie. Însă și ceilați au același drept. Când merită dați-i replici înfruntați-l. Când nu ignorați-l. Luați exemplu de la CTA. S-a lăsat inhibat? Nici vorbă. Luați exemplu și de la Ecsintescu însuși. Nu abandonează. Iar Europeea nu sncționează delictul de opinie. Sancționează doar vulgaritatea.

Pe de altă parte Europeea nu încurajează lașitatea și nu ține pe nimeni cu forța. Dacă nu vor mai fi membri, dacă nu va mai avea justificare Europeea se va închide. Europeea nu vrea să fie ținută în viață cu artificii, cu șiretlicuri, cu rugăminți, etc.

AUT CAESAR AUT NIHIL:
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-15 13:33:49
         
 
  mda:) uiti însă, că ei vor rămâne in șanț, acolo unde le e locul, acolo unde lătratul lor își găsește ecoul îm lătratul altor javre

nu am spus că ecsintescu e idiot, doar dacă nu te-oi fi simțit tu... ca în multe alte situații, când începi să plângi și-ți chemi cățelușii

despre d-nul Atanasiu pot doar să-ți spun că e un profesor și eseist de-o inteligență ascuțită pe care-l felicit cu această ocazie pentru felul în care te pune la pucnt
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 13:28:23
         
 
  Uite,Lordana Cristea, Corneliu Atanasiu si multi altii....
In viata exista si Ecsintesti beti si grobieni si Mircea Radu.
Daca nu aveti replici pe masura ebrietatii atunci toata literatura voastra va fi mancata de caini.
Acei caini indiferenti care papa din gunoaie.
Loredana, ai scris o poezie pubertara. Vroiai sa o gratulez spunand ca deja are trei copii si e fata mare, asta apropos de patocritica......
Daca eu sunt cel care va intrerupe in dimensiunea crepusculara a postarilor voastre pe acest site, ma retrag definitiv si irevocabil.
Ce va dranjeaza la mine? Ca sunt franc?
Chiar va rog sa-mi spuneti.
p.s Eu nu am facut idiot niciun user....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 13:15:47
         
 
  va multumesc:) stiu ca aveti dreptate si n-am acuzat Europeea sau pe dvs. poate pe dvs. v-as acuza de ingaduinta dar nu pot, pentru ca nici mie nu-mi place sa dau pe nimeni afara din casa mea, desi, de vreo cateva ori, ar fi trebuit s-o fac

cu stima - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 13:11:33
         
 
  Cum am mai spus tu nu ai de ce să pleci.
Opera ta rezistă oricăror critici iar Europeea te apreciază.
Deranjezi prin valoare și plecân faci jocul celor câțiva care te contestă.
Oriunde te vei duce vei întâlni contestatari.
Bucură-te de talentul tău și învață să ignori.
Și nu acuza Europeea că nu are nici o vină.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-15 13:08:25
         
 
  succes in proiectul Europeea d-le Corbu!
ati avut dreptate!:) e pacat sa ramanem noi sa-l deranjam pe marele maestru sau pe ecsintescu in a-si desavarsi operele literare:)
mi-a facut o reala placere sa fiu aici
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 12:59:48
         
 
  frumusete paunesciana,
santul meu nu aluneca in mina niciodata, e pe langa, de-a dreapta si de-a stanga drumului..asa sa-l cadreze daca vrei...pe el, pe drum...
Sache cum ii spui tu e un biet muritor on line..
Acuza mr Corbu de dictatura, si distinsul s-a dovedit mai Pol Pot literar.
Publicasem un comm fata de o poezie mai celebra de cat gsm-ica ta postare, si in loc sa raspunda a taiat firul si si-a schimbat telefonul.
In priviinta stransurii, Sburatorul ne-a invatat ca toate au un inceput, Fie el si milos. Astept provincia.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 12:51:05
         
 
  he he he:))), saracu` de tine! ar fi de preferat sa fie un atelier ,,din dragoste`` decat unul din santz, asa cum ne servesti

Sache si-a tras bocancul, stiu, si de-acolo a fost destul de ferm sa-ti dea un bocanc in dos:)))) aici mai ai de badadait in spiritul(SPIRTUL) democratiei, cica!

esti jalnic si uneori mi se strange sufletul de mila ta
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 12:41:01
         
 
  Draga mea Lory Cristea,
Ecsintescu este un nume ....candva va fi si renume.
Daniela Luca o adevarata poeta nu mai posteaza aici din varii motive.
Sorin Teodoriu si-a tras bocancul...
vai...aroganta domniei voastre aluneca in lesbianismul marelui Freud..iti inteleg nevoia organica de iubire...ce te face sa crezi ca te urasc....asta daca te refereai la bietul user Ecsintescu....
Apropos sa nu uit, Jurnalul lui Tetelu din Academia Catavencu..l-oi scrie eu au ba?
asta asa ca o tastata si computerizata ups eu am laptopita geloasa, raspundere absurd justificata...
Cred ca stimata poetesa acest site e un atelier literar... Nu ,,Din Dragoste" Tu ce crezi?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 12:32:30
         
 
  nu e tragic deloc:) in spiritul aceleasi democratii au plecat : Ela Luca, Sorin Teodoriu, n-am mai auzit nimic de Marinela Preoteasa, foarte rar o aud pe Dana Popa si probabil, foarte curand voi pleca si eu... nu din cauza cuiva ci pentru ca exista un timp pentru toate asa cum frumos ne spune Eclesiastul
oameni ca ecsintescu sunt peste tot in jurul nostru, insi care n-au curajul macar sa-si spuna numele, sa-si sustina sub semnatura proprie, ceea ce arunca in fata semenilor lor cu superioritate si ironie... de fapt sunt neimplinitii vietii, cei care uitandu-se frust la voi, considera ca n-aveti dreptul sa va bucurati, fie si naiv, in nebunia asta care ne/nconjoara clipa de clipa si care se cheama, viata... uneori, acest drum este fara intoarcere, e greu sa reapari maine si sa spui ca de fapt, esti un om ca toti ceilalti si poti sa intelegi ca dincolo de toate singurul si marele nostru scop pentru care suntem aici, este sa iubim
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-15 12:20:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ionuț susține că sînt site-uri unde ele există și funcționează. (mini fragment, din comm- CTA)


Ionut, si-a sustinut propriul orgoliu' maestre puzzle- de reguli- cu miros de naftalina-

bonus: la inteligenta dvs. ma intreb, de ce oare incorsetati cuvantul "maicute" care suna superb...de altfel?!...si acopera generos o idee cu valente pragmatice?

vaya con dios
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-14 22:09:39
         
 
 
Despre reguli, după cum știți, s-a mai vorbit. Poate sînt prea puține, poate trebuie revizuite, completate, adăugite. Ionuț susține că sînt site-uri unde ele există și funcționează. Este minunat că vă gîndiți la o asemenea "misiune", dar ce ne facem cu "măicuțele". Sună ca dracu'. Nu prea cred însă că va marșa cineva mai ales dacă-l veți pune șef pe ex.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 20:47:51
         
 
  Distinse Corneliu Traian Atanasiu,

Personal nu agreez formulele de mai jos însa mă văd obligat să constat că nu încalcă regulile sitului. Sper să fiți satisfăcut de răspunsul meu tranșant.

Eu nu am nici capacitatea, nici posibilitatea nici timpul să definesc exhaustiv conceptele de vulgaritate, trivilaitate, licențios, etc. Însă am speranța că membrii sitului au discernământul necesar, și vă consider printre cei calificați pentru aceasta, pentru a face diferența între diversele tipuri de limbaje.

Mă gândesc dacă nu ar fi util să constituim o "Misiune etică" a siteului pe bază de voluntariat și aleasă de membrii steului care să soluționeze plângerile persoanelor lezate.



- esti varza

- nu spun ca esti proasta

- dixit ghilotina

- ce ai scris e o tampenie

- considerati cititorii europeea tembeli

- Literatura e doar erectia ta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-14 20:34:44
         
 
 
Ești ca totdeauna confuziv. Corectarea ți-o faci, dacă ești în stare singur, eu îți aplic corecții. Dar dacă ai nevoie te voi recomanda totuși pentru o casă de corecție. În continuarea studiilor făcute de mîntuială.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 20:15:29
         
 
  Promit ca ma gandesc sa va fac o oferta de corector texte Ecsintescu.
Daca tot sunt caricatura si infirma de ce tot parati la stapanire?
Pentru ca sunt prins intr-un licentios summit bahic imi cer scuze ca nu va raspund elaborat.
Dar am sa o fac foarte curand.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-14 20:03:24
         
 
 
"Versurile la care faceau referire commul meu mi s-au parut infantile. E dreptul meu de a nu va adula, si de a spune franc in fata ce gandesc."

Nimeni nu-ți contesă dreptul, doar halul în care îl exprimi. Cît privește gîndirea, ea cere un minimum de puteere de judecată...

"Userul Ecsintescu din cate stiu nu este o sperietoare", nimeni n-o crede, e doar o biată caricatură infirmă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 19:49:27
         
 
  Domnule Caragea,
Suparat pe un comentariu pe care mi-l asum, iata cum starniti dvs o furtuna intr-un pahar de apa.
Imi imaginez ca ati sunat la Mircea Radu, apoi la Andreea Marin care danseaza pentru tine. Banuiesc ca l-ati chemat si pe Ernest pntru ca fiind tradatt in dragostea poeziei ati suferit un soc.
Mi-a amintesc ca si dvs ati scris unele poezioare usor licentioase, ba mai mult invocati geniul lubric sa va loveasca in moalele creatiei pentru a duce la capat un roman. Iata ca brusc ati dovedit a fi pudic ca o fata mare in cabinetul ginecologic al doctorului Ciomu. Fac precizarea ca primele sageti nu au pornit de la mine. Eu doar am raspuns fara nicio urma de revansa. Versurile la care faceau referire commul meu mi s-au parut infantile. E dreptul meu de a nu va adula, si de a spune franc in fata ce gandesc.
Acesta este si el un principiu. Cred ca suficient de ascutit sa taie funditele roz pe care fanele dvs vi le doneaza cu fiecare suspin.
In ceea ce priveste apetenta mea fata de bauturile tari vreau sa va spun ca uneori sunt mai treaz beat decat foarte multi trezi si ne gustati. Intr-un alt comm sugerati sprijinindu-va de un proverb abstinent sa ma duc la culcare pentru ca 10 negrii mititei au invocat ebrietatea mea. Va raspund ca oamenii se trezesc din betie dar din talentul poetic marca Ionut Caragea niciodata.
Daca spiritul de schit ev medieval in care ars poetica dvs s-a desavarsit, va provoaca roseli in obrazul dvs fin si proaspat fardat va adresez sincer scuze. Nu am vrut prin comentariile mel dezaxate sa va trezesc din turnul de fildes unde aroganta dvs v-a incuiat de ceva vreme.
Eu nu am facut tembel pe nimeni. Am folosit dubitativul: ne credeti tembeli? Atat.
Gloata de poeti bahici e o expresie care va apartine. As dori sa mi precizati un singur nume din aceasta gloata. Userul Ecsintescu din cate stiu nu este o sperietoare, iar daca din cauza lui plecati dovedeste lasitatea dvs. Daca Ecsintescu e betiv si lipsit de valoare in comparatie cu genialitatea dvs transoceanica ce rost are sa va ofuscati.?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-14 19:37:34
         
 
 
La agapă n-am consumat etilice, dar, recitind cele spuse în textul dv., domnule Cristescu, brusc m-am îmbătat cu apă chioară. Am încercat să găsesc și o altă valoare în afara mult trîmbițatului comportament democratic care din păcate se confundă cu dreptul de a spune tot ce-ți vine la gură. N-am reușit.

Susțineți că ați luptat să nu existe trivialități pe site. Iar înainte de a vă da acordul în ce privește erecția poetică, declarați: „Asta nu inseamna, doamne fereste, ca incurajez in vreun fel comportamentul vulgar. Cu care voi fi necrutator cand va fi semnalat la oricine si se va dovedi a fi si adevarat.”

Vă semnalez că am acordat un Nobel pentru pace lui ex, pentru întreaga sa activitate pe site și cu deosebire pentru două comentarii la care ajungeți dacă faceți clic aici: ( *** ). Sînt convins că își va putea agăța medaliile laolaltă cu renumitele diplome în vitrina cu trofee.

Eu am apreciat în comentariile lui ex următoarele:

- esti varza

- nu spun ca esti proasta

- dixit ghilotina

- ce ai scris e o tampenie

- considerati cititorii europeea tembeli

- Literatura e doar erectia ta.

Există, într-adevăr, multă personalizare în recuzita pe care o folosește. Este inconfundabil. Dar pe fond, comentariile sale sînt nule, absolut găunoase, coji de semnițe scuipate-n rigolă de un ins dezabuzat căzut într-o rînă la marginea bordurii. Nicolae, față de ex, m-a regalat cu un comentariu muncit.

Impresia mea este că dv. nu le considerați, cu un termen pe care-l foloseați mai demult, indezirabile. La rîndul meu, mie nu mi se par de dorit. Și, se pare, că nici celor care le-au fost ținta. Pentru că eu nu cred că ele se referă la texte, caz în care ar mențina-o printr-o minimă raportare la vreun aspect, oricare, al lor.

Mi-ar face o deosebită plăcere dacă ați dori să ne spuneți cam unde le situați pe scara aflată între dezirabil și indezirabil și cu ce termen le-ați putea denumi. Eu m-am străduit cît de cît să le numesc și, cu blîndețe, le-am spus nesuferite sau disprețuitoare. O poziție oficială ne va fi de mare folos pentru a orienta „atitudinea civica de dezavuare a membrilor care incalca regulile”. Cu care păreți să fiți de acord.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 19:34:56
         
 
  eu unul, si fara a invoca stari bahice, ii multumesc domnului Cristescu pentru gazduirea pe site si ma voi retrage. Nu este vorba de santaj draga domnule, este vorba de alegere. Prefer locuri in care oamenii au niste principii brici, in care exista respect, locuri in care se iau decizii, se respecta reguli.
Sfatul meu este ca daca nu cititi mai cu atentie ce se intampla pe siteul dumenavoastra si scapati lucrurile de sub control, la un moment dat vor pleca din ce in ce mai multi de pe site si va ajunge probabil in grija lui Ecsintescu si a gloatei de poeti bahici. Va urez tuturor succes in activitatea literara.
 
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-10-14 16:40:10
         
 
 
"invocand o satre bahica si-a prezentat scuze"

Minunat. Cred că va trebui s-o dăm cu toții pe votcă, s-ar putea să funcționeze ca o scuză universallă și infailibilă. Eu îmi cer scuze anticipat. După amiază am o agapă. Și voi reveni sigur - cu forțe bahice și bîlbîieli apocaliptice. Țineți-vă bine!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 12:22:02
         
 
  Imi amintesc perfect. Ecsintescu a utilizat termenul "nesimtita" la adresa colegei noastre. Si Florin Radulescu a avut un comentariu nelalocul lui. Le-am invalidat si am transmis un serios avertisment celor carora le-am invalidat comentariile spunandu-le ca la prima abatere dupa acest avertisment vor avea nivel 10.
Mai mult ecsintescu a revenit a doua sau a treia zi si, invocand o satre bahica si-a prezentat scuze.

Cum am mai spus, eu nu citesc si nu-mi propun sa citesc tot ce se scrie pe site. Ar insemna ca viata mea profesionala si personala sa nu mai existe. De aceea va rog semnalati cu discernamant abaterile si abuzurile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-14 12:11:30
         
 
 
Trebuie să mă ierți, Nicolae, m-am pripit: aparține.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 12:11:24
         
 
 
Nicolae dragă, folosește-te de link-ul pe care ți l-am dat ca să te instruiești.

LÚNTRE, luntre, s.f. Ambarcație cu fundul plat și cu prora și pupa înclinate, folosită pe ape fără valuri mari; barcă (cu vâsle). ◊ Expr. A se face (sau a se pune, a se așeza) luntre și punte = a încerca pe toate căile și prin toate mijloacele să obțină sau să realizeze ceva sau să împiedice realizarea a ceva. [Pl. și: luntri] – Lat. *lunter, -tris (= linter). (sublinierea îmi aprține)

Alfabetizarea e un proces fără limite. Dar nu pentru limitați. Știi cum te-a caracterizat ex, nu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 12:09:29
         
 
 
Tocmai asta vă spuneam, "scripta volant" odată cu textul care bănuiesc că a fost șters. Făceam apel la memoria dv. care, noblețea obligă, se poate să-și reamintească promisiunea făcută într-o zi (destul de recentă) cînd Lory a fost hăituită de doi travestiți. Nu-și aduce nimeni aminte? Eu da, s-ar putea ca totuși, fără probe scrise, să nu pot face dovada, mai ales că martorii stau pitiți, ca totdeauna, după degete.

Cred că voi pierde cauza. Aștept varianta promisiunilor tipărite - "verba manent".

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 12:04:25
         
 
  Dom' profesor, v-a mai scapat un cuvant... "buclucas": "luntri". Se spune luntre (la plural, daca era asa pluralul, mai era nevoie de inca un "i...buclucas")


 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-10-14 11:44:08
         
 
  "să vă țineți de cuvînt cu privire la mai vechile atenționări"

Cu exceptia modernizarii informatice a sitului, si a aparitiei variantei tiparite, care presupun anumite resurse pe care inca nu am reusit sa le disponibilizez, eu cred ca, in limita tinerii de minte, mi-am onorat cuvantul dat. Daca sunt situatii contrarii reamintiti-mi-le cu trimiterile de rigoare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-14 11:31:24
         
 
 
Un i buclucaș mi-a scăpat aici: știindu-vă. Scuze.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 11:24:46
         
 
 
Cuvîntul „tîmpenie”, ghilimelele o spun, nu face parte din vocabularul meu vitriolant. Se vede că, nefiind introdusă carantina, virusul se poate lesne propaga. Fiind prea succint, comentariul meu s-a dovedit interpretabil ca orice comentariu la două capete, echivoc, în dodii, crăcănat în două luntri. Mă bucur că ați găsit sensul cel mai agreabil.

Vorbind un pic mai serios, membrii Europeea, se așteaptă, știndu-vă echilibrat (sper că nu greșesc), chiar dacă nu reacționați, cum bine faceți la ultimatumuri, să vă țineți de cuvînt cu privire la mai vechile atenționări pe care le-ați făcut nu demult sub un text în care se proferau invective asemănătoare celor din ultimele comentarii. Efectul de bumerang, cum se poate vedea, nu este perceput de capetele blindate în nuci de cocos.

E posibil ca Lory să-și fi retras textul sub care ați făcut o anume promisiune cu privire la sancțiunile pe care le veți aplica celor care postează comentarii indecente, vădit jignitoare și nicicum "mai puțin academice" (asta ca să vă citez într-o zi cînd sînteți de departe mai îngăduitor). Nu știu de ce toleranța excesivă mi se pare o aluzie la sinucidere (și nu e doar o chestie mioritică a la Nicolae).

Parafrazînd, sper că și glosele aiuritoare au destinul lor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 11:21:24
         
 
  ""Tîmpenia" prozaică - așijderea?"

Membrii Europeea sunt suficient de inteligenti pentru a valoriza un text sau un comentariu. Ori intrebari mai mult sau mai putin retorice. Chiar si invocarea "tembelilor" si a "tembelismului" poate avea efect de bumerang. Trebuie doar ceva exercitiu de toleranta.
Nu s-a inventat inca masina de impiedicat aruncarea cu noroi. Insa exista un antidot, citez din memorie, "cand se arunca in tine cu noroi tu lumineaza si el se va preface in praf pe care il va spulbera vantul"

Contagiunea? Virusul ataca acolo unde este locul slab. Sau imunitatea nu exista ori este deficitara.

Un autor care crede cu tarie in textul sau, chiar indoindu-se de valoarea acelui text,(toti marii autori au astfel de indoieli) va privi detasat si suveran nedreptatile la care textul este supus. Pentru ca, distinse Corneliu Traian Atanasiu, nu ma indoiesc de faptul ca stii la fel de bine ca si mine dictonul "habent sua fata libelli"
Iar daca site-ul permite si un feedback viata literara ofera mai greu aceasta facilitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-14 10:38:07
         
 
 
"Erectia poetica, distinse Ionut Caragea este o metafora."

"Tîmpenia" prozaică - așijderea? E și contagioasă?


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 09:09:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE