FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adica v-ati dat armistitiu? Oau.
Si nu va seaca pe ficati. Nu crapa fierea.
Mostenitori am, iar valul nu e suficient de lasciv...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-10 20:49:08
         
 
 
Armistițiul este unilateral, nu te obligă la nimic, fecior. Ai timp să rîzi două săptămîni.

E un fel de înjurătură (ascunsă după un dești mult prea subțire) a face comentarii cu vocabular ginecologic. Și ești fără doar și poate un inovator în materie. Dar se vede că are finalități literare absconse în ochii celor care le suportă cu stoicism. Sau, mai știi, cu plăcere.

Nu te opri, ești pe val, dar, vorba ta, tot călărindu-l, ai putea rămîne fără moștenitori.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-10 20:31:24
         
 
  ,,Sara, ești o fată foarte prevăzătoare, dar, în ciuda fatpului că trăim într-un stat democratic, eu nu te voi înjura niciodată. Democrația injurioasă este o invenție literară pe care n-am ratificat-o.''
Insinuati ca v-am injurat? Daca e asa mintiti in stilul caracteristic.
In ce priveste ,,armistitiul" rad de ma prapadesc. Luptatorul Shaolin hi hi.
D-na, sau d-soara Musetescu Sara salut profunzimea comentariilor dvs.Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-10 15:24:43
         
 
  Off, ma gindeam dupa ce am scris ca asa o sa se interpreteze. Dar eu nu am vrut asta: sa par prevazatoare. Chiar nu pot sa interpretez spusele d-lui Ecsintescu, pentru ca nu stiu ce este, cum este. Inteleg insa ca d-voastra sunteti de ceva vreme pe aceste site, drept pentru care, cred ca il cunoasteti intro mai mare sau mai mica masura. Eu am tendinta de a spune ce gandesc, fara a prelucra sau premedita. Si de obicei nu imi place sa ma intind la vorbe prea lungi, ca acum, cand cred ca mi se cere totusi opinia mai clara. Personal, am luat interpretarea dansului asa cum a spus-o si am raspuns asa cum am crezut eu " curata, inconstienta si...oarba". Restul, daca a dorit au ba sa vada mai departe de aceste patru cuvinte, e altceva.Desigur ca exista o multime de moduri de a explica sau interpreta, de a spune si de a te juca. Imi place sa cred ca dansul se joaca cu noi si incearca sa vada reactiile noastre. Ca un soi de experiment.Desigur asta este o alta parere personala si foarte subiectiva si foarte interpretativa. Eu apreciez atitudinea d-voastra onorabila, la fel de onorabil, chiar daca nu gasesc cuvintele care sa arate acest lucru.
 
Postat de catre Musatescu Sara la data de 2006-10-10 13:57:25
         
 
 
Sara, ești o fată foarte prevăzătoare, dar, în ciuda fatpului că trăim într-un stat democratic, eu nu te voi înjura niciodată. Democrația injurioasă este o invenție literară pe care n-am ratificat-o.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-10 13:26:06
         
 
 
Photobucket - Video and Image Hosting

Muc cel Mic, Salvatorul cel Pitic, Sonetistul Ucenic, cu Puținătatea Voastră n-am încă nici un armistițiu. Nu vă înfoiați țanțoș coada de păun insolent. Vocea păstrează totuși tonalitatea un cîrîit dezagreabil.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-10 09:10:23
         
 
  Incer sa fiu dreapta atat cit imi permite constiinta si cunoasterea. Vreau sa intelegeti insa ca eu nu sunt interesata de polemici sau altceva. D-le Atanasiu, orice luare de atitudine mi se pare onorabila.D-le Ecsintescu, nu am nimic cu d-voastra, ultima oara cand am verificat, traiam intr-in stat democrat. Orice opinie e respectata.  
Postat de catre Musatescu Sara la data de 2006-10-10 07:32:50
         
 
 
Sara, mulțumesc, părere ta era importantă și pentru mine și pentru cei care vor să audă.

Ex, armele mele sînt în rastel. Ai făcut progrese remaracabile. Te rog scrie și altora comentarii la fel de bine formatate și ortografiate ca cel de mai jos. Eu consider ca ai un ton temperat pentru că ai început să ai bun simț, e un mare cîștig, vei vedea. Sînt convins că amenințările tale sînt doar retorice, trebuie să-ți ții rangul. Crede-mă, mă uimești. Liviu a avut dreptate. Promiți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 23:40:06
         
 
  Musatescu Sara eu am interpretat un text al dumneavoastra. Departe de mine gandul sa va jignesc. Chiar am apreciat un comentariu la una din compunerile d-lui postator. Spuneati ca acel eseu in ghilimele va face sa nu cititi cartea in veci.
Nu e o justificare dar va dau cuvantul de onoare ca asa am interpretat acel text.
Cat priveste transformarea in Zoro a distinsului postator la hectar, acest lucru e laudabil. Mai exista si Iancu Jianu zapciul, si Toma Alimos, si Tandala si Mos Ion Roata si Mircea Radu. Nu ca ala e tanar si face copii. Asadar poate sa se dedubleze in orice. Cat despre chestia cu parazitul vreau sa va spun ca daca imi pun mintea cu Cta nu il vor mai spala toate serverele din lume cu tot internetul inclus. Am considerat ca placerea ludica e binevenita, dar sa nu credeti ca din lipsa de potential am un ton temperat.
la buna vedere.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-09 22:36:35
         
 
  O noua porcarie semnata Cornel Atanasiu, MILITIANUL PENSIONAR AL SITE-ULUI, care se calauzeste dupa principiul: Cine nu impartaseste convingerile mele obtuze, trebuie eliminat!

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-10-09 20:37:59
         
 
 
Eu nu pot sa comentez.
Cred insa ca atitudinea pe care o luati nu poate fi decit onorabila, daca nu laudabila.
 
Postat de catre Musatescu Sara la data de 2006-10-09 16:07:14
         
 
 
Te înșeli, Liviule, este numai o scuză că nu este un catren de nivelul celor pe care tu le agreezi. Eu agreez însă și polemica și am și o fire mai combativă. Și nu-mi apăr doar onorabilitatea, ci apăr și onoarea altora. Lupta este împotriva unui terfelici de profesie pentru a da curaj celor ce se își bagă doar capul între urechi în fața zoaielor pe care le deversează pe site. Nu am scris chiar o epigramă, doar un catren combatant. Și, dacă nu simți nevoia, nu trebuie să te pronunți asupra comentariilor nesuferite. Unii le suportă cu stoicism.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 15:48:54
         
 
  (Pentru Liviu: nu aș fi postat acest catren, evident sub nivelul degustătorilor versați, dar cu cîteva minute mai devreme ex a reiterat mizeria-i obișnuită de a se răzbuna pe un text al meu. Bineînțeles, cum i-am promis cînd a făcut-o ultima oară, l-am șters și l-am repostat cu comentariile închise. Îmi displac balele lui.)
Corneliu Traian Atanasiu

În paranteza de mai sus expui motivele pentru care ai postat catrenul. La acele comentarii mă refer, nu la altele.
Cred că un diferend ar trebui să se încheie acolo unde a început. Nu văd niciun rost (și niciun folos) să-l translatăm în noi și noi pagini.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-09 15:39:26
         
 
 
Reiau aici comentariul pe care bănuiesc că nu l-ai văzut și în care îți răspundeam la catrenele postate ca replică la al meu:


Liviule, nu mi-am dorit niciodată să cuceresc sufragiile unanime. Părerea ta exprimată în epigrame mă măgulește, înseamnă că-ți pierzi vremea cu mine și mă piști încă tandru în catrene.

Deduc și că, mergînd în jos pe fir, ca să te lămurești ce-ar fi de rîs sau de plîns, ai dat și peste cele două noi-nouțe comentarii nesuferite ale bietului piroman nedreptățit. După cum vezi, mi-am făcut prostul obicei de a apăra văduva și orfanul. Dar dacă partea vătămată consideră că ele sînt ceea ce-și dorea, ceea ce merita textul, un călduros salut de bun venit pe site și crede că eu sînt băiatul rău, asta mă va pune pe gînduri și-mi voi face mea culpa. Deocamdată ea nu s-a pronunțat și înfățișările continuă.

Ai spus că e prima ta impresie, dacă ai și o a doua, referitoare la părerea mea cu privire la insistența în a posta comentarii deocheate a celui pe care aș vrea să-l înțeleg omenește (și nu doar ca un caz clinic), mi-ar face plăcere să o citesc.

Focul, ăla sacru, nu vreau să se stingă, dar ăsta de paie pe care-l tot provoacă piromanul site-ului nu l-aș regreta nici pic.

Cît privește pozele, oamenii sînt copilăroși și le gustă. Pe urmă, e mai frumos să nu pronunți cuvinte și să pui doar oglinda. Și-mi place și să le caut.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-07 18:02:26

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 15:12:32
         
 
 
Cele două comentarii sînt aici: Un comentariu critic la două comentarii nesuferite( (***) ). Nu e vorba de comentarii la textul meu, ci de cele făcute la textul Sarei Mușatescu. Cu comentariile la textul meu, mă descurc, mie mi se pare că prea îl lăsați să-și facă de cap pe textele altora, aceea sînt "orfani" de mila voastră pe care o acordați doar nevinovatului agresor. Acest lucru l-am mai spus și înainte, dar n-ai observat.

Cît privește acest catren, el se referă la o polemică mult mai veche și la maniera în care unii încearcă să ne convingă cum că ar fi fermentul site-ului și nu drojdia lui.

Arhiva porcăriilor lui ex nu o păstrez și nici nu țin să-i fac promoție.

La această pagină nu pot să renunț pentru că aș dezamăgi unii colegi adevărați (cărora le pasă și de alții). Rog creștinii să se pronunțe asupra celor două comentarii de care am amintit mai sus.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 15:05:58
         
 
  Corneliu, ca bun creștin (cum mă cred), nu pot nici să-ți dau dreptate, nici să nu-ți dau.
N-am citit acele comentarii ale lui ecs postate la textul tău. Prin urmare, mila mea creștinească nu se poate revărsa nici asupra "mitocanului", nici asupra bietei "văduve" (orfan?)...
Fie repostezi acele comentarii (și atunci mi se pare firesc să păstrezi această pagină drept răspuns la "mitocănii"), fie renunți la această pagină și la cererea adresată bunilor creștini de a se pronunța asupra speței.
Nu ești în niciun fel obligat să ții seama de ce spun eu aici.
Ce zici, tăiem pruncul în două?
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-09 11:44:14
         
 
 
Mariana, mulțumesc pentru că de data asta ești fermă, așa cum nu-și permit alții care deturnează mila creștinească:

Cînd, cum se-ntîmplă, mîrlanul
Atacă văduva și-orfanul,
Creștinii, într-un obștesc elan,
Îl apără pe bietul mitocan.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 11:29:36
         
 
  Dă-mi voie să-ți strâng mâna, între mâinile mele, cavalere. (Am făcut completarea necesară, să nu fie loc de interpretări.) Era de mult nevoie de un bărbat în spațiile de creație literară. Mai știu unul pe agonia - Vasile Munteanu, un poet grozav. Cum l-a mai apărat pe Eminescu, atunci când un coleg virtual, mai virtual decât Eminescu, l-a umplut de "considerații". Și cum a mai scuipat virtualul pe mine, dar nu asta contează. Oamenii, unii, chiar cred că pot să-și arunce lăturile pe orice. Rămân la dorința de a păstra un climat calm pe acest site. Nu e nimeni împărat și nimeni slugă. Nu avem ranguri, nu posesiuni, suntem modelatori ai cuvântului și spunem fiecare ce simțim. E trist că sunt atât de mulți oameni care simt nevoia să dea cuvântului sensuri atât de nelalocul lor. Sigur, sunt foarte nefericiți. Ar trebui să-i ajutăm, dacă ne dau, într-un fel, voie să le fim prieteni, nu rivali. Necazul e că ei se cred mult deasupra tuturor. Respectul meu pentru toți colegii. Și iar cade net-ul. O zi fericită. Votez, ce să fac!  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-09 10:43:30
         
 
  Este noapte e târziu musafirii nu mai știu
Dau buzna și intră-n horă
Ca un frate la o soră
Nu au judecați să-i doară
Să rămână pe afară dacă nu sunt invitați
Sau mă rog vreo scuză mare
(să-nteleg că își dau ghes)
Că e zi de sărbătoare c-au băut și tare-s beți
Poate așa sunt de-nțeles!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-09 00:05:01
         
 
 
Musafirul nepoftit


Mi-a intrat de-a dreptu-n casă
și și-a dezlegat sandalele.
S-a poftit mojic la masă.
Groaznic îi mai put - picioarele.


(PARAZÍT, -Ă s.m. și f. 1. Invitat la masa unui bogătaș din vechea Romă pentru a-l amuza. Sursa: DN)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-08 22:58:14
         
 
  din dragoste, mă-ntorc târâș, pe coate
iar tu-mi întorci nobiliarul spate
pipernicit cum sunt (eram înalt ca bradu')
mă duc, pe ochii mei! la Mircea Radu!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-10-08 22:52:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  erată

"sunp" = spun

scuze
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-10-08 22:32:59
         
 
  Asta e, n-ai ce să-i faci...
omul nostru-i "hăbăuc",
eu îi sunp că e - "ÎNCHIS",
el se-mpinge-n geam... ursuz.

"Cel mai grav este atunci când nu faci deferența între o ușă deschisă și una închisă"...

drag - eleos
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-10-08 22:26:17
         
 
  Mintiti
Maestre si ma amuza cum va gudurati
Liviu Bordas este un om plin de savoare
Commul respectiv a fost la obiect
Daca nu sunteti balos ca un limax...asta apropos de ,, Cu casa Ființei în spinare, mi-e drumul o dîră de bale strălucind în soare" ati posta commul meu.
Dar poate ca e mai bine asa
Si apropos...sunteti o fiinta cu balele-n spinare
stralucind in soare....
anagramare
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-08 22:16:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE