FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Zero grade Celsius cu plus

a) Pentru a demonstra ca descoperirea mea, Panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de Terapii este lucru desavirsit, website: http://www.sarbu.ro, apelez la procedeul clasic: tratarea online a mai multor bolnavi de tumora, tuberculoza, cancer, etc.
Drept consecinta, rog sa se inceapa corelarea in acord asupra emisiunii TV, care va gazdui expunerea pe viu a teoremei inscrise mai sus.
Subliniez ca panaceul l-am descoperit in anul 1960, mai 13.
De asemenea, subliniez ca vindecarea unor afectiuni terminale si/ sau cronice: fibrom uterin, adenom de prostata, pietre la rinichi, cancer, s.a.m.d., fara interventie chirurgicala, este premiera mondiala.
Tot atit de important este si faptul ca, metoda ce propun si sustin cu documentatie de marturii, nu doreste sa elimine medicina alopata/ homeopata, ci se vrea in este a fi complementara.

b) Ma numesc gheorghe Sarbu, sunt un savant in varsta de 64 de ani si locuiesc in Romania. Am inventat si dezvoltat, in urma cu multi ani, o procedura de obtinere a unei substante, care este capabila sa vindece boli, inclusiv cancerul, pe cale naturala. Produsul final se numeste panaceul Corina si este patentul meu, si m-as bucura sa va pot prezenta modul in care acesta vindeca afectiuni. Tratamentul, in general, include un regim alimentar specific si este inca secret. Pe pagina mea in romana/ internet, puteti citi despre aceasta. Va rog sa acordati atentie acestui patent, si m-as bucura daca ati lua legatura cu mine si m-ati ajuta in a fi asistat financiar, eventual donatii, pentru a dezvolta aceasta metoda, care vindeca, printre alte afectiuni, si cancerul, in acelasi interval de timp si cu aceeasi doza.

c) Sârbu cere Injectia Letala

Stimate Doamne, Stimati Domni,
va rog sa interveniti pe linga Institutiile Abilitate de pe Mapamond, pentru a aproba sa mi se aplice Injectia Letala, deoarece nu mai pot suporta Izolarea, ca si Bataia de Joc, carora le sunt facut ofranda de toate Guvernele din Romania de dupa 1960, mai 13, data la care am adus, din “ Lumile de Lumina “ in “ Lumea Incarnata “, Panaceul.

Consider necesar in context, sa vin cu citeva precizari:
a) ca poet am capodopera; ma refer la Aegri somnia, poem,
b) ca prozator am capodopera; ma refer la Sita, proza scurta,
c) ca pictor am capodopera; ma refer la pinza in ulei Corina Elena, portret,
d) sunt al 5-lea filosof cu sistem; ma refer la metoda de gindire Elongalogia,
e) ca savant am teorema; ma refer la Panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de terapii,
f) lucrarea mea Athanor este considerata best-seller.
Imi pare rau ca trebuie sa fac distinctiile: consider si voi continua sa consider ca, rezultatele studiilor mele tin de Interesul Local, tin de Interesul National, tin de Interesul Universal, dar nu figurez printre Cetatenii de Onoare ai Municipiului Ploiesti; numele meu nu s-a dat nici unei strazi; nu figurez printre oamenii de cultura, si nici printre oamenii de stiinta premiati (...), si nici nu sunt propus pentru Premiul Nobel ( cu toate ca Romania, de 15 ani, este Stat Democratic ).

S.O.S. VIATA
Oamenii mor pe capete de Cancer, de alte afectiuni terminale si/ sau cronice, desi remediul pentru vindecarea acestora exista: el se cheama Panaceul Corina Oxiopatia – Sistem de Terapii. De ce treneaza aceasta stare de lucruri? Aceasta stare de lucruri treneaza, deoarece Ministerul Sanatatii din Romania, parte a Guvernelor Anterioare, nu a inclus in practica Unitatilor Spitalicesti, inclusiv a Medicilor de Familie, trimiterea cazurile Nevindecabile din punctul de vedere al Medicinii Alopate/ Homeopate, dar Vindecabile conform Teoremei Oxiopate, la Cabinetul Panaceul Corina, Ploiesti.
Savantul Sârbu vindeca fara bisturiu.
Capodopera, respectiv Teorema, nu mint.

In subsidiar:
a sosit vremea sa stiu: de ce sunt marginalizat de peste 40 de ani? De ce metoda de vindecare Sarbu, de ce poezia Sarbu, de ce filosofia Sarbu, de ce pictura Sarbu, pentru mass-media sunt tot atitea subiecte tabu? De ce in anul 1972, dupa ce i-am scris lui Ceausescu Nicolae ca am descoperit Panaceul, s-a dispus arestarea mea? De ce, din anul 1982 si pina anul 1992 nu am putut sa ma angajez nicaieri in Romania? De ce sub geamurile apartamentului meu, de 2 ani se striga: “ sa moara Domnul Sarbu “? De ce nu pot intra si iesi din apartament proprietate fara sa fiu jignit, umilit, fara sa mi se adreseze cuvinte obscene, inclusiv in prezenta sotiei, dar mai ales sotiei, cind este singura? De ce sub geamurile apartamentului meu s-a facut W.C. public pentru ciini de casa si pisici de casa, incit nu pot sa-mi aerisesc locuinta? De ce pe casa scarii parter, unde am proprietatea, s-a facut dormitor pentru ciinii si pisicile comunitare? De ce ghena se afla la nici 7 m. de intrarea in blocul unde am resedinta? De ce terenul de sub geamurile apartamentului meu este folosit ca teren de fotbal? De ce casa scarii parter, presedintele asciatiei de proprietari a trecut-o in proprietatea sa, unde odraslele sale, 7 ( sapte ) la numar, se intilnesc cu prietenii de gasca, pentru activitati specifice etniei rromilor: barbut, bautura, injuraturi, expresii triviale, etc., dupa cum le este pofta? De ce sub nisa unde sunt pozate tevile apa rece, apa calda, reziduuri fiziologice de sub proprietatea mea, Primaria Municipiului Ploiesti a amplasat doua W.C.-uri nefunctionale, incit, pentru a scapa de mirosul excrementelor umane folosesc zilnic 1 ( un ) spray de camera? De ce Politia 3 Ploiesti-Vest nu a trimis in instanta, ci tine in sertar un dosar pentru amenda neindestulatoare pe numele Florescu Adrian, si care, drept recompensa, actualmente este presedintele asociatiei de proprietari bl.181B, sc.D, str.Cosminele nr.17, sector Vest, intocmit cu cca. 12 luni in urma? De ce Judecatoria Ploiesti m-a obligat prin hotarire judecatoreasca sa platesc pentru reparatii tevi energie termica, efectuate de asociatia de proprietari fara licitatie, fara deviz de lucrari, fara bonuri fiscale, si in conditiile in care am microcentrala de apartament? De ce sunt obligat sa ascult manele de la combinele muzicale date la volum maxim 24 de ore din 24 de ore? De ce Primaria Municipiului Ploiesti, in speta functionarul Burcescu, a avizat amplasarea unui batator pentru covoare la nici 5 m. de geamul bucatariei mele, invocind o lege de pina in 1989, desi este cunoscut faptul ca m-am imbolnavit de tuberculoza pentru a testa panaceul ce am descoperit, iar suprafata de teren liber de orice constructie din zona depaseste 1 ha? De ce Ministerul de Interne si al Administratiei, respectiv Primaria Municipiului Ploiesti nu raspund in termen de 30 de zile conform legii la petitii? Piesele probatorii, dosar nr. 1571/ 2004, Judecatoria Ploiesti, sunt tot atitea dovezi care vin sa certifice ceea ce afirm aici, sustin si cer sa se rezolve in regim de urgenta. De ce nu mi s-au retrocedat suprafetele: 5 ha. teren extravilan, com. Andrasesti, Jud. Ialomita, precum si 1.000 m.p. teren intravilan, com. Drajna, Jud. Prahova, ce imi revin de drept, ca unic mostenitor?
De ce pensia mea este 1.990.000 lei per luna, adica in jur de 50 dolari ?

In rezumat:
1) cine in Romania are interesul ca eu sa nu am linistea necesara actului de creatie, respectiv actului de cercetare?
2) Cine in Romania este pornit atit de rau impotriva Interesului National?

Codicil:
ramin la dispozitia tuturor celor care doresc sa restabileasca adevarul.

La inceputul studiilor mele, mi-am dorit: sa am capodopera, dar mai ales sa fie recunoscuta; sa am teorema, dar mai ales sa fie recunoscuta, fara sa fac parte dintr-o gasca, clica sau grup, si fara sa fiu inregimentat politic.
Lucru in este déjà vu.
Ce trebuie sa inteleaga de aici posteritatea? Un lucru extrem de simplu: Geniul este Ales de Dumnezeu, demnitarii sunt alesi de oameni.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc tuturor celor care au comentat si vor mai comenta scriitura mea.
Sunt pentru dialog.
Colegii si nu numai, care vor sa intre in dialog cu subsemnatul, pot folosi oricare dintre
mijloacele de comunicare inserate in pagina mea: http://www.sarbu.ro , respectiv
e-mail privat: [email protected].
Va multumesc in mod deosebit,
gheorghe Sârbu
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2005-01-30 16:05:43
         
 
  Domnule Sarbu,
Am vizitat si situl dv, si v-am citit de cateva ori sa va inteleg.
Si eu sunt un om de valoare ( e adevarat, nu ajung nici la degetul dv cel mic)si-am ajuns sa presar sare pe paine, sa aiba un gust. Am pictat pentru Ceausescu. Ultimile mele piese au ajuns la casa imparateasca din Japonia. Sunt recunoscut ca number one. Dar am ajuns sa spal scrumiere si sa inhalez mirosurile betivilor care tin mortis sa-mi vorbeasca in nas.
Sa ma plang, oare? Si cui?
Intelegeti va rog ca nu se poate face nimic. Nu mai puneti la inima, oftica doboara.
Da, ati vrut sa scrieti capodopere, sa descoperiti noi legi, noi tamaduiri.
Fiti fericit de acestea. Fiti fericit daca aveti o bucata de paine si ceva cu care s-o ungeti. Timpul va randui toate care sunt cele bune. Daca.
Dumnezeu v-a trimis pe pamant sa creati capodoperele de care vorbiti, nu sa traiti din ele. Ca ati putea face mai mult? Asteptati putin si Dumnezeu va va da si aceasta posibilitate.
Stiti sa faceti capodopere si nu reusiti sa va faceti iubit de oameni, v-ati intrebat vreodata? Nu credeti ca aceasta este cauza de va sicaneaza toata lumea?
Aveti asadar la orizont tiparele unei noi capodopere: sa va iubeasca lumea, toata lumea.
Si veti vedea ca nimic nu mai miroase urat, nici un zgomot nu va fi prea tare, usile vi se vor dechide singure si veti fi intampinat cu zambetul pe buze.
Relele care vi se intampla dv ni se intampla tuturor. Trebuie sa intelegem conditiile pe care le avem si sa ne miscam in perimetrul lor.
Aseara am vazut la tv viata lui Budha. Spunea ca omul trebuie sa renunte la dorinte, la a-si impune punctul de vedere.
Este dat ca omul care se impune ca „destept” sa fie respins. Succesul se otine nu spunand tuturor „eu sunt un geniu”, ci fiind cel mai umil dintre toti, iar lumea sa simta geniul, distanta.
Ati consumat aproape toata viata si nu v-ati achitat de o obligatie pe care o aveati : aceea de a fi fericit.
Daca ati fi, nu ati cere o injectie letala si nu ati ameninta cu plecarea din tara.
Mai vorbim,
Nicolae
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-01-30 12:30:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Sarbu, iti pot raspunde doar la una dintre intrebari si aceea, in contextul local al site-ului: poeziile dumitale, care mie mi-au facut placere (daca sunt sau nu capodopere poate ar fi mai corect sa decida altii) sunt marginalizate deoarece dumneata nu interactionezi niciodata cu nimeni. Te izolezi, cu mult succes...de unul singur. Nu comentezi, probabil nici nu citesti ce scriu ceilalti, si, mai ales, nu raspunzi niciodata comentariilor care ti se ofera.
Cu respect.
 
Postat de catre teea mirescu la data de 2005-01-29 23:59:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE