FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Liviu S. Bordas
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Enache ești la vîrsta pripelii impertinente. Și nu vrei să înveți să citești. Nu-i vorba de nici o poezie. Este vorba de incapacitatea ta de a scrie comentarii, nu ți-ai însușit încă limbajul potrivit. Nu știi niciodată cine crapă primul. Furia face uneori ca figuratul să facă ravagii. Și de fapt tu crapi clipă de clipă. Dar aici faci numai fîs.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-23 09:50:46
         
 
  "ai mare grija enaque penca s-ar putea sa te faca astia iar fracturist... mai ales ca, daca aperi fracturismul, multi te vor identifica imediat cu el!"

sd

mare dreptate avea sorin, astept corneliu sa imi demonstrezi cum ma umflu in pene si ma fracturez in poezie.
iar despre crapat de bunavointa, o sa iti intorc fila in modul tau nesimtit, adica stai linistit ca
o sa crapi tu la propriu inaintea mea.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-09-23 09:41:24
         
 
  DECI:

"este vorba despre greci?"
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-23 03:22:00
         
 
  corneliu lasa artificiile acestea fa te rog paralela fracturism - enache ionut laurentiu pentru a demonstra ineficientul gram de credibilitate.. ia-l ca pe un exercitiu din care avem amandoi ce invata.  
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-09-23 01:35:44
         
 
 
Crezi cumva că ridicat pe lăbuțele din spate și sprijinit pe codiță ți-ai depășit cumva condiția de patruped duhnitor?

Photobucket - Video and Image Hosting

Laurentia duhorius (dihorul)

Dacă ai uitat cine ești, recitește Nevăstuica și dihorul (familia Mustelidae - Putorius putorius), uite aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=8023

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-22 23:17:45
         
 
  mai corneliu, unde ma fractur eu in poezie ia spune`mi tu mie fa-mi o analiza literara vrei link la pagina mea ? iti ofer cu draga inima si spune`mi tu mie despre enache si fracturismul si ia vezi inceteaza cu atacurile tale de mos isteric pana nu ma enervez si eu.. vezi-ti de cearta ta cu ecsi si sanatatea matale sa nu iti pocneasca vreo vena la cap de atata stres virtual, daca tot n-ai ce face altceva
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-09-22 22:51:23
         
 
 
Enache, ți s-a urcat poezia la lobul scrierii și faci confuzii stilistice. Scrie și tu omenește, nu te fracturi cînd textul vrea să spună și să fie altceva. Așa cum o faci ești doar confuz, nu discerni neam între registre. Care au valoarea lor în comunicare. Sau vrei doar să te umfli-n pene? Nu vine nimeni cu tine pe forum că nimicul pe care-l spui se vede și de aici. Cred că ai să crăpi tot umflîndu-te de atîta bunăvoință. Mai ales c-o faci cu pompa.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-22 18:58:18
         
 
  corneliu stai relaxat pe scaun pe acest site esti o continua prezenta dictata de orgoliu un orgoliu atat
de narcisist incat mi se face practic mila..
pentru restul mai ales emanuel cristescu exista un forum repet incep sa cred ca e degeaba si asta ma enerveaza
vedeti-va de scris si nu va mai umflati toti muschii
din spatele monitorului
zau ca nu face nimanui bine
mai ales acestei comunitati
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-09-22 18:11:45
         
 
  O ultimă intervenție.
Pînă la urmă, demersul meu a fost înțeles cel mai bine de cea vizată în mod direct de comentariul lui ecsintescu virtual și cea mai îndreptățită să se revolte: Simona Dobrescu.
Mulțumesc, Simona Dobrescu, pentru atitudinea ta plină de demnitate. Nu pentru că nu i-ai răspuns lui ecs, în fond erai prima care ar fi putut reacționa fără să poți fi acuzată. Ci pentru că m-ai înțeles.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-09-22 14:41:56
         
 
  "Slăbiciunea" mea pentru ecsintescu mi-a permis totuși să iau atitudine împotriva exceselor sale de limbaj și comportament. Am făcut-o însă în limitele unui limbaj decent, iar faptul că nu l-am făcut bețiv ordinar, păduche sau mai știu eu cum nu înseamnă că am o slăbiciune pentru el. I-am citit textele, ca prozator are talent și i-am spus-o fără a mă teme că voi fi taxat ca fan al comportamentului său. I-am taxat, așa cum spuneam mai sus, excesele, chiar dacă nu am făcut-o de fiecare dată cînd a depășit limitele. În fond, nu sunt polițistul de serviciu pus pe urma sa.
Nu aș fi scris articolul de față dacă acel comentariu al lui ecsintescu la poezia Simonei Dobrescu nu ar fi fost urmat de comentarii pe care le-am considerat, ca nivel de exprimare, cu mult sub limita celui care le-a provocat. Nu poți, în opinia mea, să răspunzi unui atac (nedemn) cu un atac și mai nedemn, după care să ai pretenția ca preopinentul să fie supus disprețului celorlalți iar tu nu. Cum să nu vă compar cu ecs, domnule Popovici, sau ce să mă determine să nu consider scrierile dumneavoastră ca fiind sub nivelul celor ale sale, cînd am citit invectivele pe care le-ați postat? Ați vrut să vedeți dacă veți fi cenzurat? Scuza este puerilă... Puteați să vă convingeți de lipsa cenzurii vizualizînd comentariul care v-a provocat revolta.
Referirile mele la textele pe care le-ați postat nu au avut în niciun caz scopul de a vă îndepărta de pe site. Nu am astfel de preocupări. Că m-am simțit jenat de cele citite, e adevărat. Asta nu înseamnă că nu avem toți loc aici. Și că nu ne putem expune creațiile unii lîngă alții. Și vă mai rog să apreciați că, așa jenat fiind, am folosit sintagma "astfel de exponenți". Adică, mi-am manifestat grija de a nu jigni, de a nu folosi epitete care ar putea leza demnitatea cuiva. Cu alte cuvinte, departe de acel "păduche puturos" care m-a șocat.
Nu am insinuat niciodată că ecsintescu virtual lovește „fara rautate”, numai „din implus”, așa cum sugerează ghilimelele înte care ați așezat. Ceea ce încercați să induceți cititorilor prin această modalitate nu corespunde adevărului. Nu i-am găsit niciodată scuze. Așa cum nu am găsit firești ieșirile lui. Dar nici pe ale altora.
Am considerat întotdeauna că numai fermitatea atitudinii nu este suficientă. Ea trebuie dublată de demnitatea luării de poziție. Asta am încercat să scot în evidență prin articolul în al cărui subsol ne aflăm.
Nu mă încîntă comentariile de sprijin, dacă nu respectă regula de mai sus. După cum nu mă supără opiniile care mă contrazic, decît dacă încalcă regula.
Regret că articolul meu a tulburat atmosfera de pe site. Regret că, din cauza lui, au rămas texte necitite. Regret și că demersul meu nu a fost înțeles conform intențiilor mele. Poate nu am fost suficient de explicit...
Nu doresc clanuri sau bisericuțe în jurul meu. În privința asta sunt un singuratic.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-09-22 14:27:27
         
 
  Liviu draga,
Eu vad de departe ce se-ntampla pe aceste situri literare de multi ani. Insulte, ofense, consum de energie de pomana a unora pentru nu stiu ce motiv si sincer, nici nu vreau sa stiu motivul, caci cu asemenea maniere, nu se va remarca deloc ca scriitor ci ca neam prost. Nu m-am amestecat niciodata in conflicte ca nu este genul meu, cu toate ca si eu am fost insultat. Asta mi-a produs mila. Vedeti voi, mi se pare mai usor sa scriem decat sa ne luam de par. Am postat o poezioara si nimeni nu mi-a bagat-o in seama, toti fiind cu ochii la acest text referitor la galceava de pe sit. Repet ca am postat o poezioara pe acest sit, unde ii este locul si nimeni nu mi-a bagat-o in seama ! Acesta este un sit literar . Ma iertati ca vin cu astfel de cuvinte, reamintind multora ca acesta este un sit literar. Cu multa dragoste romaneasca, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-09-22 12:46:40
         
 
  Domnule Liviu Bordas,

Spusele dumneavoastra m-au pus pe gânduri. Mai întâi, pentru ca va reflecta fara nici un dubiu slabiciunea pentru Ecsintescu. Apoi, pentru ca minimalizati problemele grave ale acestui membru si încercati sa-l transformati într-o victima. Pe urma, pentru ca de asemenea minimalizati insultele pe care el le profereaza pe acest site. Si, în sfârsit, pentru ca ma comparati cu el. Sunt de acord ca am exagerat cu exprimarile licentioase; dar prin asta am vrut sa ma conving daca este adevarat, asa cum s-au plâns unii dintre membrii de aici, ca sunt cenzurati. Si ma întreb: daca textul meu si al lui Ecsintescu nu au fost cenzurate, oare cum aratau cele care au fost cenzurate ? Si ce anume ar fi mai grav decât atacul josnic la persoana ? Am mai constatat ca exista membri ai acestui atelier literar, care au o înalta tinuta etica si care chiar au talent. Dar aceia nu sunt cititi. Cele mai des vizitate pagini sunt cele care contin texte vulgare sau pe care se încing spiritele într-un duel verbal ce degenereaza în insulte. Se pare ca în ziua de azi, e singura sansa sa ai „suces”. Ma rog, cred ca dumneavoastra stiti mai bine; iar eu nu sunt decât un privitor „din afara”.

“Sînt convins ca Stefan Popovici are resurse sa se corecteze si sa scrie mai nuantat.” Da, domnule Atanasiu, am resurse sa ma corectez; dar am s-o fac în alta parte. O sa-l scutesc pe domnul Bordas de „jena ca este membru al unei colectivitati cu asemenea exponenti”; afirmatie care e clar ca ma priveste numai pe mine, nu si pe Ecsintescu, pe care îl trateaza ca pe un copil râzgâiat, care loveste „fara rautate”, numai „din implus”; si caruia i se iarta sau/si i se permite orice grosolanie.

Am învatat multe de aici. Am desprins învataminte care, desi nu-mi fac nici o placere, sunt sigur ca îmi vor folosi. Lucrez aproape numai printre barbati, mai mult sau mai putin educati, si as putea sa spun ca sunt familiarizat cu un limbaj „colorat”. Dar ce am vazut aici (si nu ma refer la comentariile mele) l-ar putea face sa roseasca pâna si pe un „maestru” al trivialitatilor.

Cu respect,
Stefan Popovici
 
Postat de catre Stefan Popovici la data de 2006-09-22 12:07:08
         
 
 
Gina, felicitări: n-ai scăpat nici un sictir și nici o înjurătură. Îți spun sincer: ai fost prima care a deschis și această linie scl-erotică pe site. Mă bucur că deja poți să te abții.

Enache, mulți de pe acest site n-au păscut vitele cu tine și se simt jenați de apelativul ciobănesc băi. Ai tu o vorbă: te bagi prea mult în seamă. De ce n-o aplici și la tine.

Se pare ca mai e o geană de lumină în ochii voștri obturați de traverse și prin ea vedeți tot felul de paie. Mie-mi pare bine că, oricum, sînteți mai potoliți. Încă o dată, felicitări.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-22 07:58:36
         
 
  erata
ecsi-trivial sau...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-09-22 01:52:29
         
 
  Dragă Liviu am trecut peste multe comentarii ardelenești “de-a tale” și chiar ca mi-au făcut placere mai ales că erau de bun simț..., problema s-a pus când...,chiar am crezut ca ești sustinătorul lui- ecsi!!! trival- care cred ca se supară acum pe mine, în paranteză spus-dar pe care am crezut ca-l protejezi mascat...,
(el nu s-a dat la mine niciodata:)) nu a comentat niciodata textile mele…)
Dar!..., acum cred ca te-ai delimitat de scrierile lui abjecte..., asa se spune, nu?- și prin definiția de mai sus –a se citi „ regret ”( LIMITA BUNULUI SIMȚ sau pînă unde se poate merge cu disputa) predai ștafeta( procurorilor anchetatori pentru clarificarea dosarului...)
Ma bucur –nu de necazul altuia- doar de buna intentie de-a judeca și alții problema...
cu mâna pe inima pot sa jur ca nu mi-a placut comenariul lui...
cred că era pus pe..., (șoti sau pe gâlceavă), dar sincer, nu era bine intentionat...
sunt de acord cu Domnul C.T.A are dreptate, de mult urmaresc..

Dna Simona chiar dacă-i doctor sau lotcar sau ..., nu trebuia jignită!
noi scriem, glumim dar nu jignim...
chiar dacă ..., picăm în plasa catrenului suntem doar resemnați sau..., revanșiști :))
ce a fost, nu trebuie să se mai repete!

mulțumesc ca te-ai delimitat de...


cu respect
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-09-22 01:51:27
         
 
  bai, voi tot nu va potoliti? sunteti penibili pe cuvantul meu chiar traiti pe site`ul asta ca sa va certati?
si mai vorbiti de bun simt morala s.a.m.d, unii chiar incearca sa faca ceva ptr site`ul asta, altii se bat cu pumnii in piept ..
e orisicum penibil ca emanuel inca permite
iar nivelul dumnealor inca exista
ce sa mai zic
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-09-22 01:49:52
         
 
  Toate aceste erori ți le poate corecta și Doru Iconar. Și chiar îl rog cînd mai citește texte de-ale tale să arate că este un adevărat literat care nu suportă impostorii agramați.

paragraf copiat din comm semnat CT-Atanasiu pe un text de Simona D...

as aprecia daca numele acestui copil nu ar mai fi tarat in "discutiile" celor mari...chiar daca la prima vedere pare "explicabil"

idem, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-22 01:22:50
         
 
  Liviu,

revin,

Într-adevăr ar trebui ca persoanele care comit "comentarii" injurioase să fie atenționate și eventual suspendate de la a face comentarii

(sustine un membru de site :C.T-Atanasiu)

dar despre cei care comit texte injurioase, cu adresa la persoana, cu imagini vulgare?...si-mi amintesc un text din vara (semnat CT-Atanasiu): in miezul unui mar injumatatit, larg inspre vederea tuturor, vaginul unei femei...ma opresc aici,

intreb, ca si parte la discutia adusa in ochiul site-ului?

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-22 00:45:21
         
 
 
Principial ai dreptate. Practic ar trebui să înțelegi că ultimele texte ale bietului ex și cvasimajoritatea comentariilor sale pot provoca asemenea reacții. Tu te-ai obișnuit cu el, dar celor noi nu le pare așa. Nu pare sănătos, iar purtarea lui este de om așa cum se tot descrie - abțiguit și oțărît. De fapt nu este o persoană, este un personaj și e normal să fie luat de guler ca atare. Ai recunoscut că ți-a cam înșelat așteptările, mie nu. De la prima reacție cu boema am simțit că n-are suflu, doar aburi etilici. N-are anvergură, doar veleități fără acoperire. Și, cum vezi, n-a putut ieși, chiar după tot ce i s-a întimplat, din atmosfera de bodegă.

Sînt convins că Ștefan Popovici are resurse să se corecteze și să scrie mai nuanțat. Expirescu - nu. M-aș bucura ca ceea ce spui să aibe urmări într-un regulament adevărat, adu-ți aminte că eu am spus-o de nenumărate ori. Dar ex era faima site-ului în acea vreme. Și comentariile lui făceau furori și primeau aplauze.

Într-adevăr ar trebui ca persoanele care comit "comentarii" injurioase să fie atenționate și eventual suspendate de la a face comentarii. Cartonașe colorate. Și, în cele din urmă, chiar excluse de pe site. Pentru că sub pulpana comentariilor se fac de multe ori doar aprecieri injurioase, toxice, otrăvite. Și sînt unii specializați în așa ceva.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-22 00:23:30
         
 
  Liviu,

punct ochit, punct lovit...iti eram oricum datoare...

aprecieri,

goia

(in cazul de fata persoanele nu se exclud...ma intelegi- tradus "moi" )



 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-21 23:51:18
         
 
  Liviu,
Textul tău m-a făcut să-mi retrag ultimul rondel postat, și asta fiindcă am ajuns la concluzia că era de o violență frizând, până la urmă, vulgarul, și care nu mă caracterizează. Nu viza pe cineva anume; de fapt a fost scris cu ceva vreme în urmă și reprezenta o atitudine față de lucruri care se întâmplă, în general, pe internet. Recunosc că, la postarea lui, m-au stârnit comentariile făcute pe pagina mea. Numai partea de jos, cea cu „vocabularul”, a fost adăugată astăzi. Mi s-a părut că s-ar fi potrivit în decor și că ar fi atras atenția asupra atacurilor la persoană. Acum îmi dau seama că ai dreptate. Uite, eu îmi pun cenușă în cap și promit solemn să nu mai comit asemenea fapte.
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-09-21 23:42:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE