FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
maxime
de  Pablo Neruda
  · Moare cate un pic cel ce nu calatoreste, cel ce nu citeste, cel ce nu asculta muzica sau cel care nu gaseste bucurie in sine insusi. Moare incet cel care isi distruge amorul propriu, cel care nu se lasa ajutat...
· Moare incet cel care se transforma in sclavul obisnuintei urmand in fiecare zi aceleasi traiectorii, cel care nu schimba marca produselor cumparate, cel care nu indrazneste a purta o culoare noua, cel care nu vorbeste cuiva pe care nu-l cunoaste.
· Moare incet cel ce face din televizor un profet, un Invatator. Moare incet cel care evita o pasiune, cel care prefera negrul in loc de alb si punctul pe i in ciuda unui vartej de emotii, acele emotii care salveaza stralucirea din ochii fiecaruia, acele emotii care transforma cascatul in suras sau inimile in sentimente.
· Moare incet cel care nu schimba foaia atunci cand este nefericit, cel care nu risca certitudinea in favoarea incertitudinii pentru a urma un vis, moare cate un pic cel care nu isi permite macar o data in viata sa fuga de sfaturi intelepte...
· Moare cu incetul cel care isi petrece zilele plangandu-si nenorocul si ploaia care nu se mai opreste...Moare cel care isi abandoneaza un proiect chiar inainte de a-l incepe, cel care nu intreaba atunci cand nu stie ceva sau cel care nu raspunde la intrebari ale caror raspunsuri le stie...

Text postat de l;'l da
Date despre autor
Data nasterii:
Locul nasterii:
 
             
Nu puteti adauga comentarii acestui text pentru ca nu sunteti logat

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE