FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ÎNTRE CATERINCĂ ȘI IMPOSTURĂ MANAGERIALĂ
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu




Ca totdeauna, editorialele de la Corbeanca au aerul că adună masele largi de oameni ai muncii literare în jurul conducătorului iubit și al eforturilor sale grandioase de a termina în toiul iernii prașila a doua la porumb cu săpăliga:

Va mulțumim pentru atașamentul pe care îl aveți fata de site si pentru modul exemplar in care ați reacționat și v-ați comportat față de modul în care site-ul a fost prejudiciat începând cu luna decembrie 2007.

Apoi se enumeră marile realizări actuale prin care urmările sinistrului au fost lichidate (pe veci). Mă opresc la prima (a doua, spune alt comentator, este doar o părere de păcălici neștiutor):

I-o bază de date de la începutul punerii în funcțiune a site-ului (aprilie 2003) și până în prima parte a anului 2006. Această bază a fost restabilită și conține toate textele și comentariile postate în această perioadă. Inclusiv acelea care au fost șterse de către autori după această perioadă. De aceea rog userii să-și verifice pagina personală și să-și facă actualizările necesare.

Dacă vrei să-i mulțumești celui ce ți-a făcut acest deserviciu, dulăii de noapte hăhăiesc a caterincă. Cel care l-a comis, ca de obicei, tace mîlc. Maurul nu mai răspunde nici pe editorial, pregătește alte minunate deservicii. Are supărări cu batista (pe țambal).

Domnule Corbu, vă propun o soluție amiabilă. Eu nu voi face plîngere penală pentru că mi-ați alterat textele încît au devenit realmente ilizibile, dar vă solicit să vă cereți scuze publice timp de doi ani și încă o zi pe site-ul pretin www.agonia.ro și în revista România Mare (al cărui ton de hazna vă convine atît de mult încît a devenit emblema ogrăzii dv. cu orătănii cîrîitoare).

În textul respectiv, veți menționa că mi-ați plătit daune morale doi bani jumate, valoarea site-ului actualizată la bursa gazetelor de perete.

(Cele două cepe degerate le puteți păstra.)

Onoare muncii literare!
Luptăm pentru pace!
           
Puteti adauga comentarii acestui text
   
Comentariul dvs.
 
 

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu pricep de ce atâta frăsuială.Orice om pasionat de scris nu trebuie să se lase în baza niciunui site. Orice site poate fi desființat, se poate strica, poate fi hacker-it, dacă ai texte pe care le consideri valoroase nu le pui numai pe internet. Îți faci baze de date. Văd că unii chiar nu știu să se descurce așa că să-i învăț: îți faci un mail pe care il folosești numai ca arhivă și înainte de a posta pe un site îți trimiti de pe adresa curenta pe acel mail textul. Căci e greu de crezut să cadă yahoo sau gmail. E cea mai bună metodă, căci în calculatorul propriu tot le pierzi dacă iei un virus. Dacă nu ai grijă singur de textele tale nu mai urla când se strică un site și le pierzi. Și Herinean se poate matoli într-o zi și să arunce serverele pe geam și să le dea foc. Un scriitor serios nu stă în chestia asta.

Chiar e enervantă discuția deja. Să ne purtăm ca niște autori serioși nu ca niște puștani. S-a stricat o bază de date cum se întâmplă multora. Informați-vă și o să vedeți câti au probleme cu bazele de date.

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-01-24 11:35:08
         
 
  Mulțumesc Luchi,ai dreptate, mi-am însușit corecția.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-24 09:17:02
         
 
  cumpar timp, cumpar timp la suprapret!

cei care au prea mult si il irosesc sunt rugati sa il vanda cat mai urgent. ;)

si acum pe bune:

ca sunt 30, ca sunt 1000 de texte, chiar conteaza?

eu am pierdut vreo 400, dar asa le las. S-a intamplat, asta e, sunt chestii mai importante zic eu decat niste texte pe net.

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-24 02:45:28
         
 
  SA DĂM PROPIETARULUI CE-I AL PROPRIETARULUI

Andrei Florian, dacă tot e site de literatură, poate reușești să înveți cuvântul PROPRIETAR. După ce ai repetat de câteva ori cuvântul greșit, e greu de crezut că e doar eroare de typo!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-01-24 00:25:08
         
 
  ''Onoare muncii literare!
Luptăm pentru pace!''

aia da!

,,și dă-i!... și luptă!''

sau:

,,hai Fănică! luptă!... dacă ești bărbat, luptă cu mine!!!'' :))))

 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2008-01-23 21:27:46
         
 
  1.Este incorectă abordarea cu pomana. Se exclude din start o asemenea idee. Andei Florian este și neonorantă o astfel de punere a problemei. Miza acestui site este alta.

2. Vă înțeleg necazul. Un complex de factori a produs ceea ce a produs. Datele fusesera salvate insa lispsa de profesionalism a celor carora le plateam gazduirea a facut ca la sesizarea pe care le-am facut-o, fara sa gandeasca sa salveze situatia din momentul cand am sesizat peste salvarea anterioara. Incat au suprasctris acel text mizerabil și in loc să fi pierdut datele pentru câteva zile s-au pierdut datele pe un an.

Mai mult nu am ce face. Am renuntat la serviciile celor care ne gazduiau. Acum suntem gazduiți pe alt server și am luat decizia să achiziționez propriile servere două la număr să am doi provideri de internet astfel încât sistemul să devină tehnic redundant, adică dacă pică un server sau un provider să intre în funcțiune automat celălalt. Cu salvarea dublă a bazelor de date.

Am făcut tot ce am putut și știut atât eu cât și colaboratorii cu care am lucrat.

Repet există suspiciunea că a fost un gest PREMEDITAT.

Pe de altă parte cred că este excesiv să-mi imputați chiar toate relele.

Vă prezint scuze celor realmente lezați. Eu însumi sunt în aceeași situație.

Ce este cert este că nu voi abandona.
Celor care vor dori să plece le înțeleg gestul, le înțeleg mâhnirea.

Celor scârbiți și celor care în această situație nu găsesc altceva mai bun decât să mă jignească le prezint de asemenea scuze și sper să nu aibă ocazia ca nevinovați și cu bune intenții să trăiască un astfel de moment. Mă gândesc totuși că și serverele de la NASA ori Pentagon au fost afectate și nu știu să se fi lăsat cu nreun linșaj.

Însă repet, cu datele care sunt, (Domnule Dan Norea comentariile nu sunt afectate din câte știu eu) cu userii care vor dori să rămână, Europeea merge mai departe și va învăța din aceste greșeli.

Mulțumesc totuși și acelora care s-au solidarizat cu mine și m-au susținut.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-23 20:49:25
         
 
  Domnule Norea, nimeni nu vă invită degeaba pe un yacht, de asta sunt convins. În cazul în care se întâmplă așa ceva, cu siguranța că propietarul ori vă este prieten, rudă, etc, ori are nevoie de serviciile dumneavoastră. În cazul de față, caz în care nu sunteți rude sau prieteni la cataramă, lucru de care mă îndoiesc, serviciul despre care vorbim este să vă postați și să vă repostați, atât cât se poate, textele cu pricina. Atacul nu a fost făcut asupra paginii dvs. ci asupra întregului site, nu asupra dreptului de autor, așa cum susțineți, ci asupra propietății ușor de dovedit a propietarului. Ca să mă folosesc și eu de o metaforă, dacă ați fi făcut autostopul iar eu aș fi oprit mașina să vă iau în drumul meu ca să-mi țineți de urât pe drum, și, din vorbă în vorbă ați începe să mă trageți de urechi că n-am asigurare CASCO, sau că nu mi-am permis să-mi cumpăr o mașină cu 6 airbaguri periclitând siguranța autostopiștilor, v-aș fi dat jos instantaneu cu recomandarea să vă cumpărați propria mșină atunci când doriți să porniți la drum. Amenințările că vă luați jucăriile, prietenii, și părăsiți groapa cu nisip sunt tot atât de anemice ca și argumentele invocate. Eu mă mir că niciunul nu este indignat pe autorul atacului și pe isprava lui, de parcă acesta, atacul adică, ar fi fost tot atât de firesc ca și ploaia iar atacatorul o fecioară naivă.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-23 20:37:11
         
 
 

Măria Ta,

Te faci de ocară. Că ai început să te fofilezi după stilul caterincă e chestie deja veche. Te-ai contaminat de la cei cu care te înhăitasi, ai dat-o în bîlbîieli goiane și-n imprecații spirtuale. Poate susții și aberațiile a la zexe. Măcar printr-o înțeleaptă tăcere aprobatoare.

Uite, ai putea să dai niște detalii despre managementul dezastrului. Sint unele persoane care nu suporta ameteala patriotarda. Si nu se considera pomanagii pe treptele palatului.

Sau sint mai buni zavozii? Apara mai ferm dezastrul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-23 20:18:37
         
 
  Domnule Andrei Florian, să vă explic punctul meu de vedere. Metafora am mai folosit-o, o reiau. Când mă invită cineva pe un yacht în largul mării, gratuit e adevărat, plec de la ideea că îmi asigură niște condiții minime nu de confort, dar de siguranță. Dacă yachtul se scufundă, cred că am oarecum dreptul la reproșuri.

Spuneați de o donație la o casă de copii. E normal să ridici pentru copii o căsuță șubredă, care riscă să le cadă în cap ?

E adevărat, aveam textele salvate, dar la epigramiști esențiale sunt replicile lângă textul de bază. Trebuie să recunosc, îmi refolosesc replicile în proporție destul de mare. Acum sunt dependent nu numai de recuperarea textelor mele, dar și de a textelor lui Sorin Olariu, Carmen Anghelina, Anda Andrieș, etc. Cum probabil nu toți își vor reface textele, iată muncă și timp pierdut pe apa Sâmbetei.

Al doilea aspect, e adevărat mai mult teoretic, dar care poate deveni esențial la un moment dat, este posibilitatea de a dovedi întâietatea postării unui text, legat de drepturile de autor. Aici s-a pierdut, evident.

Și în sfârșit, mă întrebați ce se întâmplă dacă gazda noastră se hotărește să închidă site-ul. Simplu, mă duc pe alt site, unde sunt bine primit și poate chiar dorit. Și care probabil are un grad ridicat de securitate. Mai exact, probabil mă voi consulta cu câțiva membri actuali pe care îi respect și îi admir și merg și eu unde merge majoritatea.

În legătură cu ultimul subiect: n-am cerut niciodată de pomană. Dacă postarea pe europeea este considerată o pomană de către patronul/ administratorul site-ului, rog să îmi fie comunicat acest lucru. Mă voi retrage instantaneu.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2008-01-23 19:46:25
         
 
  Domnule Norea, ce am înțeles eu din comentariul dvs este că, deși aveți textele proprii salvate în propria bază de date, doriți să vă refaceți pagina de pe site în acord cu comentariile din subsolul textelor. Dacă acest lucru nu mai este posibil, repostați-le ! Dacă efortul vi se pare prea mare, nu le mai postați. Ce pierdeți? Ce credeți că pierdem ? ... oricum, noi toți, suntem tolerați în mod GRATUIT în această pagină a unui site PRIVAT, înțelegeți ce spun ? PRIVAT, adică ar fi culmea tupeului să-i ceri socoteală celui ce-ți dă de pomană că nu-ți bagă și în gură. Mă întreb unde veți mai comenta, la ganița dintre nedumerire și indignare, dacă gazda acestui site se hotărăște să închidă site-ul, iar din banii pe care îi economisește se decide să facă donații unei case de copii. L-ați chema în judecată precum un constipat celebru ? Eu vă știam om serios și cu simțul discernământului.
Postulatul lui Zexe: Nu tot ce primești de pomană ești obligat să bagi în gură și nu tot ce bagi în gură trebuie să fie de pomană.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-23 19:01:56
         
 
  Câteva zile m-am străduit să refac paginile mai vechi.

Am renunțat la textele care nu aveau comentarii și la textele pe care nu le-am putut identifica după comentarii. Aveam mai mult de 60 de texte. Acum, sunt ceva mai mult de 30. Așa, e convenabil. Nu știu cui.

Nu mă mai mir că mi-a pierit de tot entuziasmul.

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-01-23 17:48:34
         
 
 
Mulțumesc Norică. Eu n-am știut să bat șaua. Obrazul nu mai are niciun rost.

Nedumerirea nu mai am demult, indignare - nici atît. Scîrbă, berechet.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-23 17:22:32
         
 
  Lăsând la o parte tonul polemic (nici n-am încotro, îmi lipsește talentul în domeniu, cu care Cornel e înzestrat din plin) trebuie să recunosc - sunt și eu la fel de dezamăgit de recuperarea datelor.
Să vedem cum stăm cu cele trei zone:
- zona I - 40 texte - sunt atât de alterate încât singura soluție este să le înlocuiesc cu cele din fișierele proprii; măcar am elemente de identificare
- zona II - 160 texte - nu pot fi reînlocuite decât bazându-mă pe comentarii, acolo unde există și sunt suficient de explicite; cum majoritatea arată cam așa - 'Mi-a plăcut ! Vot !' șansele de a recupera ceva le estimez sub 10 %
- zona III - 0 texte - personal nu am postat nimic în zona asta până nu s-au lămurit lucrurile, de teamă să nu pierd texte prin refacere.

Concluzie: felia mea din baza de date e goală pușcă. Dezamăgirea e maximă.
Și până la urmă stau și mă întreb - oare merită să mă înham la o asemenea muncă de Sisif ?

Și mai stau și mă întreb, oscilând între nedumerire și indignare - cum e posibil să nu fi făcut nimeni nicio salvare ani de zile ?

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2008-01-23 17:16:51
         
 
  erată: a site-ului.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-23 16:17:59
         
 
  Excelență,

Vedeți? Aceste sunt deefectele domniei voastre! Finețea, care vă lipsește, și distincția polemică, așijderea! Dacă totuși veți da un help SMURD-ul europeic vă va descarcera și vă va recupera în zestrea de aur a ste-ului?

Trăiasă treaba importantă.

Întrebătorul de serviciu.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-23 16:17:14
         
 
 
Întunecimea Voastră,

Și pe puncte, vă iese tot ca lui Ghiță Pristanda. Întrebare: în afara de cele două cepe, ce ziceți c-ați mai recuperat? Din averea site-ului.

(De la o vreme, scrieți precum administrați - vă aflați - important - în treabă.)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-23 15:44:26
         
 
  Nea Cornele,
HAI SA NE IMPACAM!!!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-23 13:26:52
         
 
  Exceleță,

1.Să înțelegem acest pas de deux în sensul că noi aducem ""caterinca"" iar domnia voastră vine cu ""impostura""? Oricum pentru spirite mai puțin rasate pare rezonabil.

2. De la un intelectual fin de talia domniei voastre este dificil de înțeles cum ați putut face sugestia de a-mi ""cere scuze"". Scuzele se prezintă distinse coleg!!!

3. Cred că doamna procuror general însăși lustruiește covorul roșu spre a mângâia pașii domniei voastre când veți depune plângerea penală.
Aș putea spera că, în altruismul domniei voastre, nu mă veți uita și că îmi veți trimite și ACOLO, toate textele recuperate sau nu, scrise ori nu, pe care le veți produce de acum înainte întru afurisirea site-ului Europeea, care, nu-i așa, vă alterează spațiul vital?

4. Când scrieți despre orătănii cârâitoare e bine să vă aflați în spații mate. Reflexiile multiple vă fac rău.

5. Despre management și evaluare mai citiți. Dar insist, faceți efortul să și înțelegeți.

Oroare și atât.

Narcisistul de serviciu
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-23 13:05:51
         
 
  Acum ceva timp, circula un banc cu un urs și un vânător și se termina cu replica ursului ...Mă, eu bag de seamă ca tu, ori ești masochist, ori îți place de (acadeaua) mea... la rândul meu, mă întreb de ce reveniți cu obstinență pe un site care vă determină să scrieți asemenea texte constipate. Nu vă satisface arcadeaua micuțului Petre ? Aveți atâtea opțiuni de a vă publica textele, încât întrebarea mea se naște în mod legitim.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-23 09:42:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE